גילוי דרמטי בפרשת "הכדורגלנים והקטינות": לידי ynet הגיעו צילומים של תעודות זהות שמחזיקים שחקני מכבי ת"א, שמהם עולה לכאורה כי שתי הקטינות הציגו עצמן בעבר כבנות 18. הדבר מחזק את קו ההגנה של שחקני מכבי ת"א שלפי הדיווחים קיימו יחסי מין איתן, שבמסגרתו הם טוענים כי השתיים "אמרו לנו שהן לא קטינות".
שני השחקנים נערכים לעובדה שיצטרכו לענות לשאלות חוקרי המשטרה, ולאחר פרסום המקרה השיגו בין היתר תיעוד לכאורה של תעודות זהות שהציגו הקטינות בעבר. בכוונת השחקנים להציג את התיעוד הזה כחלק מקו ההגנה שלהם, לפיו השתיים שיקרו להם בנוגע לגילן.
4 צפייה בגלריה
תעודות הזהות המזויפות של הקטינות
תעודות הזהות המזויפות של הקטינות
תעודת הזהות המזויפת של אחת הקטינות
4 צפייה בגלריה
תעודות הזהות המזויפות של הקטינות
תעודות הזהות המזויפות של הקטינות
על פי תעודות הזהות הן ילידות 2001
בתעודה של אחת הקטינות מופיע תאריך הלידה 21 ביולי 2001 – משמע היא הציגה את עצמה כבת 18. בתעודה של הקטינה השנייה נכתב תאריך הלידה 22 באוקטובר 2001 – כך שגם היא הציגה עצמה לכאורה כבת 18. הדבר עשוי לשפוך אור חדש על הפרשה שמסעירה את מכבי ת"א בפרט ואת הכדורגל הישראלי בכלל. פרקליטיהם של השחקנים, עו"ד עדי כרמלי ועו"ד ינון היימן: "שני הכדורגלנים לא עברו כל עבירה. בידינו ראיות חד משמעיות כדי להוכיח את גרסת מרשינו, אותן אנחנו נציג למשטרה בבוא העת".
לפי התלונה הנבדקת, שני השחקנים קיימו יחסי מין עם שתי קטינות תלמידות תיכון, שאותן הכירו במסיבת יום הולדת בדרום של כדורגלן אחר. בעקבות הדיווח פתחה המשטרה בבדיקת המקרה, אך התיעוד הנמצא בידי השחקנים עשוי להביא לתפנית בבדיקה המשטרתית לגבי השאלה האם ידעו מהו גילן האמיתי של הקטינות.
4 צפייה בגלריה
עו"ד ינון היימן
עו"ד ינון היימן
עו"ד ינון היימן
(צילום: פרטי)
4 צפייה בגלריה
עו"ד עדי כרמלי
עו"ד עדי כרמלי
עו"ד עדי כרמלי
(צילום: פרטי)
כבר לאחר פרסום המקרה ירדו שני השחקנים למחתרת ולא ענו לפניות שהועברו אליהם, אך בפני חבריהם טענו כי יש בידיהם התכתבויות עם הקטינות שבהן הן בגירות. במקביל הם החלו להיערך לחקירה ושכרו את שירותיהם של הסניגורים הפליליים עו"ד עדי כרמלי ועו"ד ינון היימן.
למרות הדיווח שהגיע לקבוצה על הפרשה, שני השחקנים התאמנו אתמול (רביעי) כרגיל ולא נאמר להם על כך דבר. רק בסיום האימון, בעקבות הדיווחים בתקשורת על פרשיית מין חדשה בכדורגל הישראלי, השניים הבינו שמדובר בהם. "הם נראו מבוהלים", סיפר אחד מחבריהם לקבוצה. "הם לא ידעו מה לעשות עם עצמם". ממכבי ת"א נמסר כי "המועדון מודע לפרסומים באמצעי התקשורת ועוקב אחר ההתפתחויות. בשלב זה לא נגיב מעבר לתגובה זו".