גילויים חדשים בפרשת "הכדורגלנים והקטינות": שני שחקני מכבי ת"א, שלפי התלונה הנבדקת קיימו יחסי מין עם שתי קטינות תלמידות תיכון, הכירו אותן במסיבת יום הולדת בדרום של כדורגלן אחר. במסיבה השתתפו כדורגלנים נוספים, ואם תיפתח חקירה - המשטרה תגבה מהם עדויות בניסיון להבין מה התרחש באותו הערב.
חילופי ההודעות בין הקטינות לשחקנים חשפו לכאורה את קיומו של הקשר המיני, אבל הבדיקה המשטרתית תנסה להתמקד בעיקר בשני דברים: האם יש ראיות ועדויות לקיום קשר מיני, ומה ידעו השחקנים לגבי גילן של הקטינות. בתום הבדיקה, שמנוהלת על ידי ראש חטיבת החקירות תת-ניצב דודו בואני, יוגש דוח לראש אגף החקירות ניצב יגאל בן שלום, שיחליט אם לפתוח בחקירה.
3 צפייה בגלריה
תת נציב דודו בואני
תת נציב דודו בואני
תת נציב דודו בואני
(צילום: באדיבות המשטרה)
מהמשטרה נמסר: "בהמשך לפניות בנוגע לפרסומים האחרונים אודות מעורבות ספורטאים באירועים בהם קיים חשד לכאורה למעורבות בפלילים, במשטרה מבקשים להבהיר כי נפתחה בדיקה לבחינת הפרסומים. מעבר לאמור ומטבע הדברים אין בכוונתנו להרחיב בנושא".
שני השחקנים ירדו למחתרת ולא ענו לפניות שהועברו אליהם, אך בפני חבריהם טענו כי יש בידיהם התכתבויות עם הקטינות שבהן הן טענות כי הן בנות 18. בינתיים, השניים כבר נערכים לחקירה הפלילית ושכרו את שירותיהם של הסניגורים הפליליים עו"ד עדי כרמלי ועו"ד ינון היימן. ממכבי ת"א נמסר כי "המועדון מודע לפרסומים באמצעי התקשורת ועוקב אחר ההתפתחויות. בשלב זה לא נגיב מעבר לתגובה זו".
3 צפייה בגלריה
עו"ד עדי כרמלי
עו"ד עדי כרמלי
עו"ד עדי כרמלי
(צילום: פרטי)
3 צפייה בגלריה
עו"ד ינון היימן
עו"ד ינון היימן
עו"ד ינון היימן
(צילום: פרטי)
למרות הדיווח שהגיע לקבוצה על הפרשה, שני השחקנים התאמנו אתמול (רביעי) כרגיל ולא נאמר להם על כך דבר. רק בסיום האימון, בעקבות הדיווחים בתקשורת על פרשיית מין חדשה בכדורגל הישראלי, השניים הבינו שמדובר בהם. "הם נראו מבוהלים", סיפר אחד מחבריהם לקבוצה. "הם לא ידעו מה לעשות עם עצמם". שני הכדורגלנים נמצאים בסערת רגשות. לפי חבריהם לקבוצה, השניים טענו בשיחות עימם אתמול כי "לא ידענו שהן קטינות, הן סיפרו לנו משהו אחר. הן סיפרו לנו שהן אוטוטו בנות 18, אחרת לא היה קורה בינינו כלום".
פורסם לראשונה: 12:00, 11.06.20