בית"ר ירושלים אמנם שלחה הבוקר (שני) מכתב להפועל תל אביב לפיו החליטה לממש את סעיף השחרור של אוראל דגני (400 אלף דולר), אבל מאחורי הקלעים התמונה שונה. מעבר לכך שבית"ר טרם פנתה לדגני עצמו, שכרגע לא ברור אם יסכים לעבור ומכוון בכלל לחו"ל, ל-ynet נודע כי ישנה אפשרות לטרייד, ממש לא העברת סכום גבוה כזה בעידן הקורונה. השיחות נסובו סביב אפשרות של העברת חנן ממן ואור זהבי יחד עם כסף בעבור דגני. גם שמות כמו שלום אדרי ושי קונסטנטין הועלו.
גם זמן קצר לאחר פרסום שליחת המכתב, אותו אישרה בית"ר, סוכנו של אוראל דגני אדם קידן טען: "הופתענו לחלוטין מהפרסום ומבחינתנו אוראל שחקן של הפועל תל אביב, יש לו חוזה מחייב וכל עסקה שתיסגר בין המועדונים תצטרך לקבל את אישורו של השחקן והסוכנות".
2 צפייה בגלריה
אבו פאני מול דגני
אבו פאני מול דגני
דגני בפעולה. העזיבה עמדה באוויר זמן רב
(צילום: אורן אהרוני)
אפשרות עזיבתו של דגני עמדה באוויר זמן רב. כבר בשלבים מוקדמים של העונה הנוכחית ועוד לפני חלון ההעברות של ינואר דובר על האפשרות שיצטרף לפרויקט של חוגג, כאשר גם אלונה ברקת הביעה בזמנו עניין בצירופו להפועל ב"ש, בעיקר לנוכח הסכום הנמוך יחסית בסעיף השחרור שלו. דגני זעם בימים האחרונים על הפועל לאחר שזו לא שילמה את משכורתו האחרונה וביקשה ממנו לקצץ 40 אחוז משכרו (כ-120 אלף דולר) לקראת העונה הבאה.
אם בסופו של דבר אכן תושלם העסקה, בית"ר תהיה התחנה הרביעית של דגני בקריירה. הבלם בן ה-31, שגדל במחלקת הנוער של מכבי נתניה והחל בה את דרכו בבוגרים, שיחק בעבר גם במכבי חיפה. ב-2013/14 השאילו אותו הירוקים לעונה אחת להפועל ת"א. ב-2016 צירפה אותו הפועל ומאז הוא שיחק במדיה. בסך הכל ב-112 משחקים באדום הוא הבקיע ארבעה שערים.
2 צפייה בגלריה
בית"ר ירושלים
בית"ר ירושלים
חוגג. העסקה תצא לפועל?
(צילום: עוז מועלם)
בקמפיין מוקדמות היורו האחרון תחת הדרכתו של אנדי הרצוג, הפך דגני גם לבורג מרכזי בנבחרת ישראל, בה יש לו בסך הכל 12 הופעות. הוא צפוי היה להיות חלק מן הסגל גם בפלייאוף ההעפלה ליורו מול סקוטלנד.

מאיר תושב הודיע: "מפסיק לקחת חלק בניהול הפעיל"

הבעלים שמחזיק ב-37.5 אחוז מהמועדון החליט לקחת צעד אחורה בכל הקשור לעניינים השוטפים של הקבוצה, אך ימשיך להזרים את חלקו על פי התקציב שייקבע בדירקטוריון.
"לפני כמעט 9 שנים פנה אליי חיים רמון בבקשה שאסייע לו להציל את המועדון שיקר ללב המשפחה – ונעניתי בחיוב", אמר תושב. "לאחר מכן חלו שינויים ועתידו של המועדון, לצערי לא השתפר, אלא רק הפך ללוט בערפל עוד יותר וכמעט שנמחק מהמפה. למעשה נכנסנו להרפתקה הזו בעל כורחנו, זה היה צו מצפוננו. לשמחתי, כשלוש שנים וחצי לאחר כניסתנו, הקבוצה חזרה לפלייאוף העליון, לחצי גמר גביע המדינה ומחלקת הנוער שבה למקומה הטבעי בצמרת הכדורגל הישראלי. על כן החלטנו להמשיך ולתמוך כלכלית בקבוצה על פי אחוז החזקותינו ולתת לשותפינו, שגם כך עסקו בעניינים השוטפים בצורה מיטבית ומקצועית, להמשיך ולעסוק בניהול השוטף מבלי להתערב בענייני היומיום. אנו סומכים על איציק, שרון וזאביק שימשיכו את קו ההתקדמות המקצועי בו נמצא המועדון וכל זאת תוך ניהול כלכלי שפוי - ומאחלים להם הצלחה רבה".
על פי חלוקת הבעלות, לאחים ניסנוב, בדיוק כמו תושב, 37 אחוז מהמועדון ולזאב גרינברג 25 אחוז.