"אף אחד לא דיבר איתי, לא מבית"ר ירושלים ולא מהפועל תל אביב, הם מדברים ביניהם וחושבים שאסכים לזה. אני בכלל רוצה לשחק בעונה הבאה בחו"ל". כשהוא על שפת הבריכה בבית מלון באילת, קפטן האדומים אוראל דגני שמע דרך התקשורת שבית"ר שלחה מכתב לקבוצתו בו הודיעה לה לכאורה על מימוש סעיף השחרור שלו על סך 400 אלף דולר. מאחורי הקלעים התמונה קצת שונה, כאשר בית"ר מכוונת לטרייד שבו תעביר שחקנים (שמותיהם של חנן ממן, אור זהבי, שי קונסטנטין ושלום אדרי הועלו) וסכום כסף עבור דגני.
לדגני חוזה גם לעונה הבאה, על סך 200 אלף דולר, אך ישנה מתיחות גדולה בין הבלם לבין בעלי הקבוצה, שכבר בעבר נגררה לשתי בוררויות. עוד אתמול שלח פרקליטו, עו"ד רועי רוזן, מכתב התרעה למועדון לאחר שהוחלט שלא לשלם לו את שכר חודש יוני, בזמן שליתר חבריו הסכום הועבר כבר לפני ארבעה ימים. דגני התבקש לקצץ לקראת העונה הבאה מחוזהו לא פחות מ-47 אחוז, וסירב לכך מיידית.
1 צפייה בגלריה
אוראל דגני
אוראל דגני
אוראל דגני
(צילום: עוז מועלם)
"יש לי חוזה בהפועל ת"א לעונה הבאה עד שאחליט אחרת", המשיך דגני העצבני בשיחות עם חבריו. "אני יודע שלא רוצים אותי בהפועל, אבל יש דרך לכל דבר, אפשר לעשות דברים אחרת, בצורה הגונה יותר, זה מועדון שאף פעם לא יודע לסיים שום דבר כמו שצריך. הפועל ובית"ר יכולות לסגור ביניהן מה שהן רוצות, הבנתי שרוצים להעביר שחקנים להפועל ואולי כסף תמורתי, אבל שלא ישכחו שאני קובע מה קורה. אני מבין שכל ה-400 אלף דולר זה חארטה".
בלם הנבחרת היה המום מכך שכבר שידכו אותו לבית"ר: "הם בכלל לא דיברו איתי, אפילו לא מילה, ואני שומע שיש בינינו פערים, איך פערים מבלי שדיברנו? כל עוד לא אקבל מה שאני רוצה, אני שחקן של הפועל. אני מודע למשמעות במעבר כזה, אנחנו בעידן של קורונה שהסכומים גם ככה לא גבוהים, לכן אני רוצה בכלל לעבור לחו"ל".
לדגני יש סעיף בחוזה המקנה לו אפשרות לעבור לחו"ל בתמורה ל-100 אלף דולר בלבד, כשסוכנו אדם קידן בוחן מספר אפשרויות, בין היתר בקפריסין וביוון. "הכי טוב לי לעבור לשחק בחו"ל", המשיך דגני בשיחות עם מקורביו. "ככה אוכל להתנתק, לא לעשות מעבר כזה רועש. אני מבין שהפועל עושה הכל כדי שלא אשאר, הם לא שילמו לי את יוני, רוצים שאקצץ חצי מהשכר שלי. כולם יכולים להגיד מה שהם רוצים, אני זה שאקבע מה אני רוצה לעשות עם עצמי".
תגובתה של הפועל ת"א תובא כשתתקבל.