גולדהאר נכנס לעניינים: ההודעה של מכבי ת"א על הוצאתם לחופשה של שני השחקנים החשודים בקיום יחסי מין עם שתי קטינות מתחת לגיל 16, אחרי שתיקה רועמת של שלושה ימים, מעידה כי הבעלים מיץ' גולדהאר מטפל בנושא באופן אישי.
עד כמה מדובר היה במהלך שניהל גולדהאר בעצמו תעיד העובדה כי להודעה הרשמית באתר המועדון על ההחלטה נוסף הכיתוב "תורגם מגרסה מקורית באנגלית". מעבר לכך, במכבי ת"א מתכוונים לבצע הליכים פנימיים מול השניים עם גמר החקירה נגדם, ולא מן הנמנע כי הפרשה תשפיע על עתידם במועדון. בכל מקרה הם ייענשו בחומרה, וייתכן כי גם יבצעו הרצאות בנושא – אם יישארו בקבוצה.
3 צפייה בגלריה
מיץ' גולדהאר
מיץ' גולדהאר
ההודעה וההחלטה היו שלו. מיץ' גולדהאר
(צילום: מכבי תל אביב)
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב מגיעים לאימון
שחקני מכבי תל אביב מגיעים לאימון
שחקני מכבי תל אביב מגיעים לאימון
(צילום: טל שחר)
בסביבת השחקנים, שלא הגיעו לאימון הערב אתמול (שבת) בקריית-שלום, ביקרו את הודעת המועדון: "לא יכול להיות שכבר מצהירים שיפעלו בהליכים פנימיים עוד לפני שבכלל יודעים מה קרה. עושים להם משפט שדה".
חבריהם לקבוצה לא ידעו שהשניים קיבלו הוראה לא להגיע לאימון. כשניסו לברר מאחורי הקלעים מדוע התקבלה ההחלטה, הם קיבלו תשובה לפיה "עדיף לשחקנים ולמועדון שנהיה מרוכזים לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע. שכל אחד יתעסק בעניינים שלו".
"אסור עדיין לחרוץ את גורל השניים, זה עוד מוקדם ולא הגון, הם אפילו לא הגיעו לחקירה", אמרו שחקנים במכבי ת"א. "ברור ששניהם מרוסקים, הם גמורים מכל מה שקורה. אנחנו יודעים מה באמת קרה ובטוחים שהם יעברו את זה".
3 צפייה בגלריה
שלט מכבי תל אביב
שלט מכבי תל אביב
"עושים להם משפט שדה". חבריהם במכבי ת"א הופתעה מהחופשה הכפויה
(צילום: אורן אהרוני)

בינתיים נחשפים פרטים נוספים על אופן ההיכרות בין הכדורגלנים והקטינות. על פי עדותו של כדורגלן מליגה נמוכה, שפורסמה היום ב"ידיעות אחרונות", אחד משני השחקנים – חברו הקרוב – פגש את הנערות במסיבה שאירח בחודש שעבר.
"הכרתי את הבנות במסיבת בריכה אצל חבר שלי", טען השחקן. "הן הגיעו גם לשם ואמרו לי שהן בנות 18. אחת מהן אפילו טענה שהיא מעל לגיל והשנייה אוטוטו, לדבריה. גם לי הן שיקרו. הזמנתי אותן ליום ההולדת שלי רק כי הבנתי מהן שהן לפחות בנות 18. אחד השחקנים היה במסיבה שלי. הוא חבר ממש קרוב. לא ראיתי אותו מתקשר איתן שם ולא ידעתי מה קרה אחרי זה. בתכל'ס לא נעים לי. אם היינו יודעים את הגיל האמיתי לא הייתי מזמין אותן למסיבה. אני מקווה שהכל ייגמר כמה שיותר מהר".
לאחר שנפתחה החקירה המשטרתית, תגבה ימ"ר מרכז את העדויות משתי הקטינות, כנראה כבר היום. לאחר מכן יזומנו השחקנים לחקירה.