בהתאחדות לכדורגל החליטו לבדוק האם גורמים בנבחרת או גורמים חיצוניים שעובדים עמם כנותני שירות, ידעו על כוונתו של המאמן המנטלי, מרקוס רוגן, להימלט מהארץ בטיסה, למרות שנמצא חיובי לקורונה והיה מחויב בבידוד.
כבר נערכו שיחות עם בעלי תפקידים שונים בנבחרת, כולל המאמן וילי רוטשנטיינר, ונכון לעכשיו לא נמצא מישהו ששיתף פעולה עם רוגן. אולם, ייבחנו מחדש נותני שירות כמו סוכנות הנסיעות שדרכה שינה את תאריך הטיסה שלו, כדי לבחון האם לא נעשתה טעות. הנהלים יחודדו בפני אנשי הנבחרות וההתאחדות על מנת שלא יחזרו מקרים שכאלו.
2 צפייה בגלריה
רוטנשטיינר
רוטנשטיינר
אכזבה מהתגובה של רוטנשטיינר
(צילום: שרון צור)
2 צפייה בגלריה
מרקוס רוגן
מרקוס רוגן
עורר זעם גדול בהתאחדות. מרקוס רוגן
(צילום: ההתאחדות לכדורגל)
האמירה של רוטנשטיינר על רוגן: "אני לא יכול לשפוט אותו", לא הייתה לשביעות רצונה של ההתאחדות. "זה שהוא חבר שלו והביא אותו זה בסדר, אבל אם הוא עשה עבירה שהיא פלילית, אסור גם למאמן הלאומי להגן עליו", אמרו גורמים.
החשיפה ב-ynet הובילה לסערה גדולה בנבחרת, גם בקרב השחקנים. "זו בושה אחת גדולה שמאמן מנטלי שצריך להוות דוגמה, בורח מהארץ כשהוא חולה קורונה ויכול להדביק כל כך הרבה אנשים", אמר אחד השחקנים הבכירים. "שחקנים שנדבקו פה נזהרו, הושארו בסקוטלנד, בודדו אותם במאת האחוזים, ואז מגיע איש צוות וחושב שמותר לו לעשות הכל".