אנורתוזיס פמגוסטה, שמוליכה את הליגה הקפריסאית אחרי שני מחזורים, מנהלת מו"מ מתקדם עם דור מיכה לגבי צירופו המיידי והוא נמצא על סף חתימה במועדון. על המועמדות של מיכה לאנורתוזיס פורסם לראשונה ב-ynet. הוא צפוי להרוויח 250-300 אלף אירו לעונה.
כזכור, הקשר בן ה-28 שוחרר ממכבי תל אביב בשל מעורבותו בפרשת "הכדורגלנים והקטינות", יחד עם עומר אצילי, שלאחרונה חתם באפואל ניקוסיה בה משחק גם בן שהר. מיכה צפוי להיות הישראלי השלישי בליגה הקפריסאית.
1 צפייה בגלריה
דור מיכה
דור מיכה
דור מיכה. בדרך לקפריסין
(צילום: עוז מועלם)
"מתקיימים מגעים מתקדמים עם מיכה, המטרה היא לסיים את הסיפור בימים הקרובים", אמר גורם באנורתוזיס ל-ynet. הקשר עדיין מכוון לליגה בכירה יותר, נציגיו בוחנים אופציות בהולנד, טורקיה וספרד, אבל כרגע נראה כי הוא הכי קרוב לאי השכן.
בעונה שעברה כבש מיכה שלושה שערים בליגת העל ובישל פעם אחת ב-28 משחקים, כאשר בחלק גדול מהפלייאוף העליון הוא לא שיחק בגלל מעורבותו בפרשת "הכדורגלנים והקטינות". הקשר שיחק בכל הקריירה שלו במכבי ת"א וזכה איתה בחמש אליפויות.
אנורתוזיס סיימה בעונה שעברה במקום השני בליגה המקומית, ותשחק העונה בסיבוב השלישי של הליגה האירופית. היא זכתה ב-13 אליפויות בליגה הקפריסאית, האחרונה בשנת 2008. את הקבוצה מאמן הגיאורגי טימורי קצבאיה.