עכשיו זה רשמי: סלובודן דראפיץ' ושי ברדה הם מאמני בית"ר ירושלים. לאחר שנערכו פגישות בין בעלי הקבוצה משה חוגג לבין מספר מועמדים, החליט הבעלים לתת את המפתחות לצמד המאמנים, שעובדים בצוותא כבר משנת 2013 ושעל הכוונה למנות אותם לתפקיד פורסם לראשונה ב-ynet. החוזה הוא לעונה הקרובה בלבד.
זוהי אינה הפעם הראשונה בה דראפיץ' וברדה יהיו על הקווים של בית"ר. בעונת 2015/16 התמנה דראפיץ' למאמן הקבוצה וברדה, שהגיע יחד איתו מבית"ר ת"א/רמלה, שימש כעוזרו. לאחר עונה מוצלחת של השניים בה סיימה בית"ר במקום השלישי וזכתה בכרטיס למוקדמות הליגה האירופית, סיימו השניים את דרכם במועדון ועברו למכבי נתניה ששיחקה אז בליגה הלאומית.
3 צפייה בגלריה
דראפיץ' וברדה עם חוגג וחולצת המועדון
דראפיץ' וברדה עם חוגג וחולצת המועדון
דראפיץ' וברדה עם חוגג וחולצת המועדון
(צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)
3 צפייה בגלריה
הפועל באר שבע מול מכבי נתניה
הפועל באר שבע מול מכבי נתניה
חוזרים לקבוצה אותה אימנו ב-2015/16. דראפיץ' וברדה
(צילום: עוז מועלם)
את נתניה הצליחו להעלות ליגה בתוך שנה אחת בלבד למרות שהתחילו את העונה עם מינוס 9 נקודות. אחרי ארבע עונות בנתניה, בהן הצליחו השניים להגיע לפלייאוף העליון ולגמר הגביע, סיימו את תפקידם וכעת הם מגיעים לאתגר החדש-ישן - בית"ר ירושלים.
דראפיץ' אמר לאחר החתימה לאתר הרשמי של בית"ר: "כיף לחזור הביתה חזרה. אנחנו מחכים להגיע כבר לבית וגן, לפגוש שוב את כל האנשים, והכי חשוב לשמח את הקהל, לשחק כדורגל שמח כמו שעשינו בשנים האחרונות. סיימנו ארבע שנים במכבי נתניה וזה הזמן גם להודות להם. אנחנו יודעים מה מצופה מאיתנו וכבר מחכים להגיע לאימון ביום ראשון".
ברדה: "אני מאושר, שמח ונרגש לחזור לבית"ר ירושלים. זה מקום שתמיד היה בלב שלי והיה ברור ששנינו נחזור לכאן יום אחד. אנחנו מקווים לשמח כמה שיותר אנשים. אני רוצה להודות למכבי נתניה, לבעלים אייל סגל והמנכ"ל ניב גולדשטיין על 4 שנים מדהימות ומאחל להם את כל ההצלחה שבעולם".
3 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
הפור נפל. חוגג
(צילום: ראובן שוורץ)
חוגג הוסיף: "לאחר שבחנתי את המועמדים לתפקיד, החלטתי שאלה האנשים שאני רוצה לראות על הקווים. ההמלצות הרבות וההתלהבות שהיתה סביב המינוי מראה עד כמה בית"ר חשובה לכולם ועד כמה היינו צריכים לקחת את ההחלטה הזאת לאחר שיקולים רבים. מכאן הבמה של סלובו ושי ואני מאחל להם בהצלחה גדולה בתפקיד".
פורסם לראשונה: 06:48, 04.09.20