קפטן מכבי ת"א עד העונה האחרונה וכיום וקשר אנרתוזיס פמגוסטה, דור מיכה, בדרך לבית"ר ירושלים. גורמים המעורים במגעים בין הצדדים טענו כי מיכה עשוי לנחות בחודש הבא בטדי, כאשר כל מה שנותר הוא לסכם על שחרורו מול המועדון הקפריסאי.
מיכה רשם עד כה 9 הופעות בליגה הקפריסאית, בהן כבש שער אחד. בבית"ר היו רוצים לראות גם את עומר אצילי מאפואל ניקוסיה, שקיבל גם פנייה ממכבי פתח תקווה.
4 צפייה בגלריה
דור מיכה
דור מיכה
יגיע לטדי בינואר? מיכה
(צילום: עוז מועלם)
ובעניין אחר: בעקבות כתובות הנאצה שרוססו והודעות שבהם איומים מפורשים על חיי משה חוגג ומשפחתו, הגיש היום (חמישי) בעלי בית"ר ירושלים תלונה במשטרת ישראל כנגד ארגון" לה פמיליה" והעומדים בראשו. כמו כן, הודיעה בית"ר כי יוגשו תביעות אזרחיות בנושא.
חוגג אמר לאחר הגשת התלונה: ״אני לא מפחד ולא אפחד, אבל לא אתן לאיומים האלה לעבור לסדר היום. איאבק בכל הכוח במי שחושב שאפשר לאיים על אשתי וילדיי".
4 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
הגיש תלונה במשטרה. חוגג
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
הכתובות של אוהדי בית"ר בטדי
הכתובות של אוהדי בית"ר בטדי
כתובות הנאצה של אוהדי בית"ר בטדי
(צילום: עמית שאבי)
בבית"ר ירושלים מתכוננים להגעה של אוהדים רבים למתחם בבית וגן לקראת אימון הקבוצה, חלקם על מנת לתמוך בעסקת מכירת 50 אחוזים מהמועדון למשפחת בן חליפה האמירתית, ואחרים כדי להביע את מחאתם על המהלך.
הקבוצה הוציאה הודעה בנושא בצהריים, בה תמכה בהגעת אוהדים, אך הזהירה מקריאות גזעניות: "בעקבות רצון אוהדי הקבוצה להגיע מחר לבית וגן, אנו נערכים לאירוע על מנת שיעבור בצורה בטוחה לכל הצדדים, כמובן בהתאם למגבלות הקורונה".
4 צפייה בגלריה
מחאת אוהדי בית"ר
מחאת אוהדי בית"ר
מחאת אוהדי בית"ר ביום שישי האחרון
(צילום: עוז מועלם)
"משטרת ישראל וכוחות אבטחה רבים יהיו במקום משעות הבוקר המוקדמות על מנת לשמור על הסדר, וכמו כן מצלמות מיוחדות יופעלו על מנת לאתר מתפרעים ולזהות אנשים שיקראו קריאות גזעניות. בעלי הקבוצה, משה חוגג, יגיע גם הוא לאימון. אנו קוראים לכל מי שרוצה להגיע, בכל גיל, להגיע ללא חשש".
"אנו מכבדים את כל מי שמגיע לאימון להביע את דעתו בעד או נגד, אבל לא ניתן להפר את החוק ולו לרגע אחד. אנו מזהירים כי תהיה אפס סובלנות כלפי הנושא ומי שיקרא קריאה גזענית יזוהה לאחר מכן וייתבע גם על ידי המועדון".
פורסם לראשונה: 12:11, 10.12.20