גם במחזור הקרוב בליגות המקצועניות בכדורגל לא תהיה כניסת קהל, זאת כדי ליצור אחידות בין כל הקבוצות, כך שהאוהדים יורשו להיכנס למחזור מלא. הדברים מגיעים בעקבות הודעת משרד הבריאות בתום הישיבה אמש (רביעי) כי ימסור את החלטתו בנושא כמות האוהדים שיוכלו להיכנס לאצדטיונים רק בשבוע הבא.
כפי שפורסם אתמול ב-ynet, התסריט הריאלי והפסימי יותר, בניגוד לניסיון למלא שליש מתכולת האצטדיונים, מדבר על כניסת מאות בלבד של אוהדים גם בפעימה השנייה.
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב
(צילום: עוז מועלם)
בישיבה אתמול המשטרה הפתיעה כשאמרה שמבחינתה היא הייתה רוצה שכ-50 אחוז מתכולת האצטדיונים תתמלא באוהדים, כשתת ניצב מוריס חן, ראש חטיבת אבטחה ורישוי, הסביר כי זו חלופה עדיפה מבחינתם מאחר שמספרים כאלו, בניגוד לנמוכים, מקלים עליהם בפיזור התגודדויות ויתרמו להשלטת הסדר הציבורי.
במהלך הישיבה הבהירו הפרויקטור נחמן אש, יחד עם מנכ"ל משרד הבריאות חזי לוי וסגנו איתמר גרוטו, כי לאור העלייה של מקדם ההדבקה ואירועי פורים, הפ לא יכולים לקבל בשלב זה החלטות, ורק ביום שני ייבחנו מחדש את הדברים. ההחלטה בנוגע לכניסת הקהל למגרשי הכדורגל תתקבל ביום ברביעי, למרות שבמינהלת ביקשו להקדים את התשובה לראשון הקרוב.
2 צפייה בגלריה
ארז כלפון
ארז כלפון
בינתיים כולם ממתינים להחלטת משרד הבריאות. ארז כלפון
(צילום: ראובן שוורץ)
ישנם גורמים ששקלו תחילה להשיב את הקהל רק עם פתיחת משחקי הפלייאוף, אולם במידה שמשרד הבריאות יאפשר כניסה מוגדלת יותר, במינהלת יאמצו זאת כמובן ולא ימתינו לשלהי מרץ.
במהלך הישיבה, כאשר יו"ר המינהלת, ארז כלפון, הציג את המתווה שלו לכניסת קהל (30 אחוזים), הפרויקטור אש הבהיר כי מדובר במספרים גבוהים, אולם ביקש בכל זאת להציג בפניו את הנתונים, האכיפה ותרשימי האצטדיון על מנת לקבל את ההחלטה ברביעי.