בית"ר ירושלים תתארח מחר (שני, 20:45) בסמי עופר למשחק גדול מול מכבי חיפה במחזור השמיני בליגת העל. הקבוצה מהבירה לא ניצחה כבר שלושה מחזורים והיא רוצה שלוש נקודות, דווקא באחד המגרשים הקשים בליגה.
המאמן סלובודן דראפיץ' אמר לקראת המשחק: "זה משחק שצריך להיות גדול, עדיין לא הוכחנו שאנחנו שם, אבל הסגלים שלנו ושל חיפה טובים ומעניינים, אז אני מצפה למשחק מעניין מאוד". על הטענות לרכות של הקבוצה: "אין ספק שאנחנו קצת רכים, אנחנו רוצים להיות יותר אגרסיביים, אבל אנחנו עדיין מובילים בסטטיסטיקה בחטיפות כדור במרכז המגרש של הקבוצה היריבה. ככה שכל אחד יכול לקחת את זה לכל מיני כיוונים. אנחנו די דומיננטיים, יש מספיק מצבים שאפשר להבקיע. אנחנו רוצים להשתפר לפי התוצאות, אני די מרוצה מהחניכים שלי".
2 צפייה בגלריה
סלובודן דראפיץ'
סלובודן דראפיץ'
סלובודן דראפיץ'
(צילום: ראובן שוורץ)
דראפיץ' הוסיף על הפציעות: "זה חלק מהמשחק, אנחנו צריכים להתמודד עם זה. יש די הרבה שחקנים טובים בבית"ר ירושלים שאפשר להשתמש בהם. אנחנו רוצים את כל הסגל איתנו. מקווים שכל הסגל יהיה בריא".
אוראל דגני: "גם אנחנו וגם חיפה במומנטום פחות טוב, אבל זה עדיין משחק מאוד יוקרתי בכדורגל שלנו, שני מועדונים גדולים, אנחנו באים לנצח. זה נכון שבמשחקים האחרונים אנחנו מקבלים גולים ואז חוזרים למשחק, ואנחנו צריכים לשפר את זה. בסה"כ מתחילת העונה ספגנו חמישה שערים מתוך שישה משחקים, אז המצב לא כזה גרוע. אנחנו נעבוד ונשתפר, ונהיה טובים גם בזה".
2 צפייה בגלריה
אוראל דגני מול אונוריודה אודה
אוראל דגני מול אונוריודה אודה
אוראל דגני מול אונוריודה אודה
(צילום: ראובן שוורץ)
על התחושות שלו במועדון: "אני מרגיש טוב, מועדון טוב, אנחנו קבוצה טובה ומוכשרת, אנחנו צריכים לנצח בסופו של דבר, כי זה מה שאנשים דורשים מאיתנו. אני ברמה האישית מרגיש טוב, הקהל חסר כמובן, אבל חוץ מזה, מרגיש מצוין".