מוליכת ליגת העל מכבי חיפה מעדה הערב (שבת) בחוץ מול מ.ס אשדוד, הפסידה 1:0 ואיפשרה למכבי ת"א (שהשיגה ניצחון רביעי בתוספת הזמן בעשרת המשחקים האחרונים, מול בני סכנין) לצמק את הפער בפסגה לשתי נקודות בלבד. היה זה ההפסד השני של הירוקים בשלושת המשחקים האחרונים, מאז ההפסד במשחק העונה למכבי ת"א עצמה.
מאמן המפסידה ברק בכר אמר בסיום: "הרבה דברים לא עבדו הערב, זה היה אחד המשחקים הפחות טובים שלנו. אשדוד שלטה במשחק, לא מצאנו פתרונות להנעת הכדור שלהם. גם כשחטפנו כדורים לא היינו מספיק חדים כדי לנצל את השטחים. אנחנו לא יודעים לנצח במשחקים שבהם אנחנו פחות טובים, איזה 0:1 קטן. לא הגיעו לנו נקודות היום, אין מה לעשות". המאמן סירב למתוח ביקורת על שחקניו ואמר: "אנחנו עכשיו רגע אחרי משחק ולא אדבר על שחקנים ספציפיים". על הפציעה של ניקיטה רוקאביצה שהוחלף במהלך המחצית הראשונה אמר בכר: "אני לא חושב שהפציעה שלו חמורה".
3 צפייה בגלריה
ברק בכר על הקווים
ברק בכר על הקווים
ברק בכר מאוכזב על הקווים
(צילום: עוז מועלם)
לטענת בכר לא הלחץ הוא שגרם לאובדן הנקודות: "אתם כל הזמן מדברים על לחץ, ברור שיש לחץ. יש שאיפות גבוהות. יש לחץ וזה טבעי. אני מרגיש את זה מתחילת העונה, הלחץ קיים ואוי ואבוי אם לא יהיה לחץ. אני אוהב את הלחץ הזה. לא צריך להתמקד רק במשחק אחד. יש שינוי בפער בטבלה. אחרי ההפסד למכבי תל אביב ניצחנו 0:3 במשחק טוב, היום רצינו להמשיך במומנטום ולא עשינו את זה. היה לנו משחק לא טוב, אבל זה לאו דווקא קשור ללחץ. גם נגד כפר סבא באנו לחוצים, אבל היה משחק טוב. לא היינו מספיק חדים ולא עשינו תנועה לעומק. היכולות האישיות שיש לנו לא באו לידי ביטוי".
3 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
(צילום: עוז מועלם)
המאמן המנצח : רן בן שמעון אמר בסיום: "אני מאוד גאה בשחקנים שלי ונהנה מהם מאוד. אנחנו עוברים תהליך של להפוך ממועדון שנשלט על ידי קבוצות אחרות על המגרש, לכזה ששולט במשחקים וזה לוקח זמן. אנחנו עוד לא במקום של לדבר על אליפות, אנחנו בונים את האופי שלנו כדי שיום אחד נוכל לדבר גם על זה".
3 צפייה בגלריה
בן שמעון על הקווים
בן שמעון על הקווים
בן שמעון על הקווים
(צילום: עוז מועלם)