"אין לי אמון באיש הזה, שפועל נגדי ונגד ההתאחדות. לא אכניס למזכירות המצומצמת בן אדם שאין לי אמון בו", כך הטיח יו"ר ההתאחדות, אורן חסון, ביועץ המשפטי של מכבי ת"א וחבר הנהלת ההתאחדות, עו"ד מורן מאירי, בפגישה בין השניים.
כל זאת כמובן כשברקע פרשת "המינוי שבוטל", שמסעירה את הכדורגל הישראלי ונחשפה ב-ynet. כזכור, חסון החליט לעצור את המינוי היוקרתי של עו"ד מאירי לדיין בבית הדין העליון של אופ"א, בטענה שהמינהלת המליצה עליו לתפקיד מבלי לשתף אותו. וכעת, מה שאמורה הייתה להיות פגישת סולחה, ואשר אורגנה על ידי מנכ"ל מרכז מכבי נאור גלילי, הפכה לשיחה מתוחה במיוחד.
2 צפייה בגלריה
אורן חסון
אורן חסון
רוצה מזכירות מצומצמת. חסון
(צילום: עוז מועלם)
אחרי שבהתאחדות תקפו את המינהלת ומאירי, בעוד זה טען כי המינוי שלו סוכל ממניעים אישיים, החליט גלילי לנסות ולפשר בין הצדדים. פגישה, בה גם נכח יו"ר מרכז מכבי יורם אייל, שהסתיימה בהטחות הדדיות בין חסון למאירי.
התוכנית של חסון מהיום שמונה ליו"ר הייתה לפרק את הנהלת ההתאחדות המונה 29 חברים ובמקומה למנות מזכירות מצומצמת של תשעה חברים. על מנת לאפשר קבלת החלטות טובה יותר. חסון החליט כי בישיבת ההנהלה ביום שלישי הקרוב הוא יכריז על הקמת המזכירות, כשמאירי לא יהיה חלק ממנה. "אני רוצה להיות חלק מהמזכירות", העביר מאירי את המסר במהלך הפגישה, אולם חסון היה עיקש והסביר: "אין שום סיכוי".
2 צפייה בגלריה
מקבל תמיכה ממרכז מכבי. מאירי
מקבל תמיכה ממרכז מכבי. מאירי
מקבל תמיכה ממרכז מכבי. מאירי
(צילום: אורן אהרוני)
בעקבות סערת המינוי שבוטל, חברי ההנהלה מטעם מרכז מכבי מתכוונים להחרים את הישיבה בשלישי. גלילי: "מכבי ישראל לא תסכים שיכתיבו לה מי יהיו נציגיה במזכירות או ממלא המקום. מצפים שיכבדו הסכמים מיום הקמת ההתאחדות ומבטיחים לבחור את האנשים הטובים ביותר לקידום הכדורגל". מבחינת מכבי ישראל המטרה כי שלושת יושבי המזכירות יהיו מורן מאירי, שינו זוארץ ומשה גולדשטיין, שאמור היה לשמש כממלא מקום, ולכן נראה כי לראשונה אחרי שנים ארוכות ההתאחדות בדרך לפילוג.