במכבי תל אביב חגגו אמש (רביעי) דקות ארוכות את הזכייה בגביע המדינה לראשונה מאז עונת 2015/16, אך במקביל כבר עסוקים גם בהכנות לקראת העונה הבאה, כאשר המאמן פטריק ואן לוון ימשיך לעמוד על הקווים.
גם בסביבתו של דור פרץ לא פוסלים אפשרות כי יישאר בסופו של דבר, כשמאחורי הקלעים מתקיימים מגעים והוא עשוי להפוך למשתכר הגבוה ביותר במועדון. פרץ, שיצטרף היום למחנה נבחרת ישראל לקראת המשחקים מול מונטנגרו ופורטוגל, הוא שחקן חופשי וסוכניו גם מנסים לאתר בעבורו קבוצה באירופה. הקשר בבהיר כי יעזוב רק אם יימצא לו אתגר בליגה בכירה. "לא מיציתי את עצמי במכבי ת"א", הודה אחרי המשחק.
5 צפייה בגלריה
דור פרץ
דור פרץ
דור פרץ מוביל את החגיגות
(צילום: עוז מועלם)
5 צפייה בגלריה
ייני ופרץ חוגגים עם הקהל
ייני ופרץ חוגגים עם הקהל
פרץ חוגג עם הקהל בשער 11
(צילום: אורן אהרוני)
5 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון. תואר ראשון כמאמן
(צילום: עוז מועלם)
מי שדווקא מעוניין לעזוב הוא כובש שער השוויון יונתן כהן. הקיצוני אמנם מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אבל מצפה מההנהלה שלא לפגוע בהתקדמות שלו ולנקוב בסכום ריאלי ברגע שתתקבל הצעה רשמית עבורו.
במכבי ת"א יצטרכו גם לקבל החלטה לגבי השחקנים שמסיימים חוזה. כובש שער הניצחון, לואיס הרננדס, עשוי לעזוב למרות שחוזהו מתחדש אוטומטית. גם אלכסנדר פשיץ' בדרך החוצה וכרגע רק אדוארדו גררו ואנדראה ג'ראלדש בטוחים מבחינת הזרים. אנריק סאבוריט מעוניין לבחון את האפשרות לעבור לליגה הטורקית או הצרפתית. איתן טיבי ודניאל טננבאום יקבלו הצעה להמשיך. איתי שכטר (בדרך להפועל ב"ש), אבי ריקן וניק בלקמן יעזבו. בנוגע לדן ביטון עדיין אין החלטה והוא יישאר רק אם הצהובים לא יצטרכו לשלם 1.2 מיליון אירו ללודוגורץ.
5 צפייה בגלריה
יונתן כהן
יונתן כהן
יונתן כהן. יעזוב עם גביע?
(צילום: עוז מועלם)
5 צפייה בגלריה
לואיס הרננדס חוגג
לואיס הרננדס חוגג
משחק הפרידה שלו? לואיס הרננדס חוגג
(צילום: עוז מועלם)
הקפטן שרן ייני, שהניף את הגביע ביחד עם ריקן ופרץ, התייחס בסיום המשחק לתקרית בה ניר קלינגר וסלים טועמה ביצעו תנועות מגונות לעבר אוהדי הצהובים שקיללו אותם: "אתם מכירים אותי כאדם, אני לא מאמין שיש מקום לשנאה. אוהדים צריכים להתרכז באהבה לקבוצה שלהם ובלי קריאות גנאי". בנוגע לעבירה על דור פרץ בשער שנפסל וגרם לכל המהומה: "הייתה עבירה. לא הבנתי למה השופט לא שרק בהתחלה, כל הכבוד לו ששינה".
על המשחק עצמו: "הרגשנו טוב במחצית הראשונה. היה להם מצב אחד והם כבשו, אבל הרגשנו שיכולים וצריכים לנצח. אמרנו לעצמנו 'אסור שזה יחמוק מבין האצבעות'. אנחנו כל הזמן מנסים לנצח, גם באימונים. יש לנו קבוצה מגובשת, גברית, אין אופציה שלא לנצח".