מאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ' מתלבט האם לפתוח הערב (רביעי, 20:45) עם דור פרץ נגד מכבי חיפה. פרץ, שנכנס כמחליף בדקות הסיום נגד הפועל חיפה אחרי כשבעה חודשים מחוץ למגרשים, עשוי לקבל את הקרדיט על חשבונו של דור מיכה.
מעבר לזה איביץ' לא צפוי לבצע שינויים משמעותיים בהרכב. למרות היכולת החלשה, שרן ייני כנראה יקבל את חולצת ההרכב לצידו של אמאדור בשל ההיעדרות של איתן טיבי, שאבל על מות אביו.
2 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב, בני יהודה
מכבי תל אביב, בני יהודה
יקבל את ההזדמנות? דור פרץ
(צילום: עוז מועלם)
מתן חוזז ימשיך לקבל את הקרדיט ב-11, כאשר יונתן כהן צפוי להמשיך על הספסל ושני שחקני ההתקפה הנוספים יהיו ככל הנראה איתי שכטר ועומר אצילי.
״שום דבר עוד לא סגור, חייבים לנצח ואז כבר יהיה קשה לקחת מאיתנו את האליפות״, אמרו שחקני מכבי שהגיעו בצהריים למתחם האימונים בקריית שלום.
מכבי תל אביב פרסמה הודעה בה קראה לאוהדים לא להגיע למשחק הערב בבלומפילד ולהימנע ממחזות דוגמת החגיגה שקיימו שחקני הפועל ת"א והאוהדים האדומים, דבר שנעשה בניגוד להוראות משרד הבריאות.
2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב התבקשו להישאר בבית
(צילום: ראובן שוורץ)
בהודעה שפורסמה נכתב: "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מודה לאוהדים על התמיכה העצומה והמרגשת גם בימים מורכבים אלה בהם לא ניתן ללוות ולעודד את השחקנים מהיציעים. המועדון פועל רבות יחד עם מנהלת הליגות על מנת לאפשר את החזרה שלכם ליציעים בבטחה תוך שמירה על בריאותכם ובריאות השחקנים. כל התקהלות של אוהדים מחוץ לאצטדיון בניגוד להוראות משרד הבריאות תקשה על תהליך חזרת האוהדים למגרשים ותסכן את בריאותכם. אנו קוראים לכל האוהדים להימנע מהגעה לסביבת האצטדיון לפני, במהלך ולאחר המשחק. כמו כן, אנו קוראים לכל האוהדים לשמור על הנחיות משרד הבריאות. כולנו מחכים ליום בו נוכל להיפגש ביציעים וליהנות יחד מהמשחק אותו כולנו אוהבים".