היום (רביעי) בצהריים הצטרף הכוכב הגדול של הפועל באר שבע, ז'וזואה, לחבריו בצרפת לקראת המשחק מחר נגד ניס (22:00) בשלב הבתים של הליגה האירופית. הפורטוגלי הצטרף לחבריו באיחור לאחר שרק בבדיקת קורונה שערך אתמול בערב התברר שהוא שלילי לנגיף, זאת בניגוד לדוד קלטינס, איליי מדמון ואיתן רצון, שנשארו בישראל, כמו גם מנכ"ל המועדון אסי רחמים.
באר שבע, שפתחה נהדר את שלב הבתים עם ניצחון 1:3 על סלביה פראג, מקווה להמשיך להפתיע גם את ניס שהובסה 6:2 על ידי לברקוזן. הערב קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים המסורתית שלפני ההתמודדות. "לפני כל משחק אנחנו נבדקים ומתפללים שהכל בסדר. בשבוע שעבר רק שעות לפני המשחק ידענו מי ישחק ואם אוכל לעמוד על הקווים", סיפר אבוקסיס על ההתמודדות עם הקורונה".
3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס עצבני
יוסי אבוקסיס עצבני
יוסי אבוקסיס
(צילום: AFP)
"גם השבוע זה קרה לנו, זו תקופה לא רגילה לכל הקבוצות בעולם. הכי חשוב זה להגיע למגרש ולהתפקס במשחק", המשיך אבוקסיס. "אני שמח שז'וזואה הצליח להגיע לכאן. חבל שאין לנו הרכב מלא וחלק נותרו בארץ, אבל נצטרך להסתדר בלעדיהם".
על יחסי הכוחות בבית: "כל הקבוצות חזקות והן שולטות ברוב המשחקים גם בליגות המקומיות. נצטרך להיות חכמים ולהתאים את עצמנו, נשחק בדרך שהכי טובה בשבילנו. ניס הוכיחה בשנה שעברה שהיא קבוצה טובה וגם העונה פתחה טוב בליגה. המשחק בחוץ וזה הופך את זה ליותר קשה. ראינו כמה וכמה משחקים שלהם, ננסה לדבר עם השחקנים על הנקודות החזקות והפחות טובות שלהם, כמו לפני כל משחק. כל שחקן בחלק הקדמי שלהם מסוכן מאוד, יש להם שחקנים מצוינים גם בהגנה וגם בקישור".
3 צפייה בגלריה
פטריק ויירה
פטריק ויירה
נפגש שוב עם אבוקסיס. פטריק ויירה
(צילום: AP)
על המפגש המחודש עם מאמן ניס: "הכרתי את פטריק ויירה כשחקן. היום שלחו לי תמונה בה רואים אותי בנבחרת ישראל מול ויירה וזינדין זידאן. הוא היה אחד הקשרים האחוריים הטובים בעולם וגם כמאמן הוא עושה עבודה מצוינת".
הקשר מרואן קבהא, שנמצא בכושר נהדר בב"ש, הוסיף: "האווירה מצוינת, אנחנו אחרי הרבה משחקים ללא הפסד. המשחק נגד סלביה נתן לנו ביטחון. שמחים לשחק נגד קבוצה גדולה כמו ניס בתקווה לעשות תוצאה טובה, היא מגיעה מליגה בכירה מאוד. בבית שלהם הם פייבוריטיים. אנחנו קבוצה מיוחדת וצנועה וננסה לעשות דברים טובים".
3 צפייה בגלריה
קבהא גולש
קבהא גולש
מרואן קבהא גולש
(צילום: אורן אהרוני)
"אחד הדברים ששונים מהעונה שעברה הוא שחדר ההלבשה מאוד מלוכד ומחובר. הבנו וידענו שעם חדר הלבשה חזק אפשר לעשות דברים טובים. היינו שמחים לשחק מול אצטדיון מלא בקהל. קיווינו שנגיע לכאן ותהיה אווירה מצוינת, אבל זה משחק גם קצת לטובתנו ואני מקווה שהקהל בבית ייהנה", סיכם.