כוכב הפועל תל אביב, עומרי אלטמן, התבטא היום (חמישי) נגד הסחבת הממשלתית שמובילה לעיכוב בחזרת אוהדי הכדורגל מגרשים. "איפה החזרה שהבטחתם", כתב בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו. "אוכלוסייה שלמה התחסנה בשביל הספורט, שהוא בעצם האוויר לנשימה שלהם".
אלטמן חתם את הודעתו במסר למקבלי ההחלטות, אך לא ציין גורם ספציפי: "תחזירו את האוהדים כבר יא נוכלים". גם במינהלת הליגה מנסים להפעיל לחץ כדי לקדם את הנושא והעלו סרטון להעלאת המודעת בחשבונות שלהם ברשתות החברתיות.
4 צפייה בגלריה
עומרי אלטמן
עומרי אלטמן
עומרי אלטמן. כועס
(צילום: ראובן שוורץ)
4 צפייה בגלריה
הסטורי של אלטמן
הסטורי של אלטמן
הסטורי של אלטמן
(מתוך האינסטגרם של אלטמן)
"עשינו בית ספר למכבי חיפה במחצית השנייה, למוליכת הטבלה, אבל לא הצלחנו לכבוש. גם אם המשחק היה מסתיים בתיקו - היינו חושבים שאנחנו פראיירים. אבל מה זה עוזר לנו, נשארנו בקרב על החיים שלנו".
בהפועל ת"א התאכזבו מההפסד הראשון מזה שמונה משחקים - 2:1 בבלומפילד למכבי חיפה. בהפועל טענו כי ההרחקה של ניר קלינגר בסיום הייתה לא מוצדקת. "לא אמרתי כלום לשופט שלומי בן אברהם, הזזתי ממנו את בן ביטון, הפעם לא אוותר", אמר המאמן. ייתכן כי סלים טועמה יעמוד על הקווים בראשון הקרוב בטוטו-טרנר נגד הפועל באר שבע.
4 צפייה בגלריה
קלינגר זועם על השופט בן אברהם
קלינגר זועם על השופט בן אברהם
קלינגר בטירוף בסיום המשחק
(צילום: ראובן שוורץ)
4 צפייה בגלריה
קלינגר זועם על השופט בן אברהם
קלינגר זועם על השופט בן אברהם
אלטמן מנסה להרגיע את מאמנו
(צילום: ראובן שוורץ)
למרות השיפור בקצב צבירת הנקודות, בסופו של דבר כשנותרו שלושה משחקים לסיום העונה הסדירה, בהפועל חוששים מירידת ליגה. "נגד מכבי חיפה קל לנו לשחק, יש לנו סגל איכותי, אבל כשנגיע למשחקי הפלייאוף התחתון זו תהיה בעיה קשה מאוד", אמרו במועדון.
"זה מאכזב, מתסכל ואפילו מכעיס להפסיד משחק כזה", אמר קלינגר. "אמנם הפגנו יכולת גבוהה במחצית השנייה, אבל אנחנו גם יכולים לבוא בטענות לעצמנו עם ספיגת השערים ואין ספור החמצות בגלל חוסר חדות".
במועדון פרגנו בעיקר לארנסטס שטקוס, ששוב הציג יכולת נהדרת, המגן דני גרופר ושי אליאס שכבש את שער הבכורה שלו בליגה. דן איינבינדר סיכם: "מאוד רצינו להמשיך עם הרצף. היינו עדיפים בהרבה דקות, מאוכזבים שלא לקחנו שלוש נקודות או אפילו נקודה שהייתה עוזרת לנו. אנחנו יוצאים מחוזקים, עם אנרגיות טובות לקראת עוד משחק לא פשוט בבאר שבע ביום ראשון".
פורסם לראשונה: 06:28, 04.03.21