בשורה נהדרת להפועל באר שבע: כשיחזור הכדורגל הישראלי לפעילות, תוכל הקבוצה לארח את משחקיה הביתיים באצטדיון טוטו-טרנר ולא תצטרך לנדוד יותר לטדי. לדברי גורם בכיר בעירייה באר שבע, העירייה הגישה את כל האישורים הנדרשים למשרד הכלכלה על מנת לקבל רישיון עסק חדש לאצטדיון, לאחר שהסתיים השלב הראשון בשיפוץ הגג שבו.
לטענת אותו גורם, מכיוון שנציגי משרד הכלכלה היו מעורבים בכל הליך השיפוץ, אין מניעה שיתקבל רישיון העסק והאצטדיון יהיה כשיר לאירוח משחקים לראשונה מחודש יוני 2020. על פי לוח המשחקים המתוכנן משחק הבית הקרוב אמור להיות נגד הפועל חדרה. כשיקבע מועד חדש לקיום המשחק, יוזמנו גם אנשי ההתאחדות לכדורגל ומינהלת הליגה לסיור באצטדיון על מנת להעניק את האישור הפורמלי.
2 צפייה בגלריה
רק אישור מהמינהלת וההתאחדות נותר. טוטו-טרנר
רק אישור מהמינהלת וההתאחדות נותר. טוטו-טרנר
רק אישור מהמינהלת וההתאחדות נותר. טוטו-טרנר
(צילום: שי מוגילבסקי)
בעוד כחודש, אמור להתחיל השלב השני של העבודות לשיקום הגג במהלכו הוא יוקם מחדש. על פי המכרז שפורסם, מרגע תחילת העבודות, הן אמורות להסתיים תוך שבעה וחצי חודשים. בעירייה הסבירו שבמהלך העבודות יוכלו אוהדים להגיע לאצטדיון.
התהליכים לאזרוחו של הקשר הארגנטינאי מריאנו בריירו צפויים להסתיים רשמית כבר בימים הקרובים, לאחר שכל המסמכים הרלוונטיים הוגשו. ברגע שמשרד העלייה והקליטה יעניקו לו תעודת עולה, תפנה הקבוצה להתאחדות לשנות את סטטוס הרישום שלו מזר לישראלי. נכון לעכשיו לא ברור אם הקבוצה תנצל את האפשרות לצרף לסגל זר נוסף במקומו של בריירו. בכל מקרה, כרגע אין מו"מ מתקדם עם אף שחקן חיזוק, כשהמטרה של המועדון עד סוף חלון העברות לצרף שחקן כנף שיוכל להתחרות ולהוות גיבוי לאלטון אקולטסה וסינטיהו סלליך.
2 צפייה בגלריה
בריירו חוגג
בריירו חוגג
תהליכי האזרוח צפויים להסתיים בקרוב. בריירו
(צילום: עוז מועלם)
חוסר מזל לקשר גל לוי, שאתמול עבר ניתוח לאיחוי קרע ברצועה הצולבת והוא כבר לא יוכל לחזור לשחק העונה. השחקן, שהצטרף למועדון בקיץ 2019, הושאל בחצי השני של העונה שעברה להפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית. לא מן הנמנע שהוא למעשה סיים את דרכו בהפועל באר שבע שלא ברור אם תממש את האופציה להאריך את חוזהו.
הבלם הצעיר עמית ביטון, שגם כן קרע את הרצועה הצולבת באותה תקופה שזה קרה ללוי, כבר הצליח לחזור לשחק לאחר שיקום פיזיותרפי, אך מאז סבל מדלקת באזור. במועדון מקווים שלא מדובר בבעיה חמורה וכרגע הוא כבר מתאמן בצורה מלאה.