דור מיכה סיכם את תנאיו באנורתוזיס פמגוסטה וחתם בקבוצה עד 2022, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet. בדיוק כמו במתווה של עומר אצילי, שגם הוא חתם באי השכן, באפואל ניקוסיה, מיכה קיבל שחרור ללא תמורה מהצהובים ויעבור למוליכת הליגה הקפריסאית בחינם.
אמש (חמישי) הוא פרסם פוסט פרידה מרגש ממכבי ת"א באינסטגרם. “מעולם לא חשבתי שאצטרך לכתוב פוסט פרידה ממכבי, מהבית שלי, המשפחה שלי והמקום בו גדלתי מגיל 8", כתב מיכה. “אבל לצערי זאת המציאות וזה הזמן להמשיך הלאה".
3 צפייה בגלריה
דרך חדשה
דרך חדשה
דרך חדשה
(צילום: האתר הרשמי של אנורתוזיס פמגוסטה )
3 צפייה בגלריה
דור מיכה
דור מיכה
פוסט פרידה. מיכה
(צילום: עוז מועלם)
"אז בראש ובראשונה, אני רוצה להודות למועדון היקר הזה שהעניק לי המון במשך כל כך הרבה שנים ושבזכותו הגשמתי את כל החלומות שלי והרבה יותר מזה. תקופה שבה זכיתי ב-5 אליפויות, 3 גביעי טוטו, גביע מדינה, אלוף האלופים, המון רגעים מדהימים באירופה כולל העפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות ועוד אינספור חוויות ורגעים מרגשים".
"תודה ענקית גם לכל השחקנים ששיחקתי איתם במשך השנים. זכיתי להכיר אנשים מדהימים ואחים לכל החיים. לא יכולתי לבחור אנשים אחרים לעבור איתם את המסע המטורף הזה. ותודה אחרונה וגדולה, לכם קהל יקר על שהענקתם לי כל כך הרבה אהבה מהרגע הראשון שעליתי לבוגרים ועד ליום האחרון. תמיד הייתם לצידי בכל מצב וגם ברגעים הקשים אף פעם לא נתתם לי להרגיש לבד. תודה על כל האושר שגרמתם לי ולמשפחה שלי. אנחנו לא נשכח לכם את זה לעולם. אתם בלב שלי לכל החיים".

מהפועל תל אביב לארה"ב

המגן הימני עידן כהן שגדל במחלקת הנוער של הפועל ת"א ושיחק בקבוצה הבוגרת, חתם בהרטפורד אתלטיק מליגת ה-USL בארה"ב. כהן בן ה-24 רשם בשלוש העונות האחרונות 75 הופעות במדי הקבוצה, כבש שלושה שערים ובישל ארבעה. הוא זכה עם הקבוצה בגביע המדינה לנוער, ואת קריירת הבוגרים התחיל בהשאלה להפועל ראשל"צ. בעונת 2016/17 המשיך לעונת השאלה בבית"ר ת"א רמלה, שלאחריה כאמור חזר להפועל תל אביב לשלוש עונות.
3 צפייה בגלריה
שי אליאס ועידן כהן חוגגים
שי אליאס ועידן כהן חוגגים
ליגיונר חדש נולד. כהן
(צילום: עוז מועלם)
פורסם לראשונה: 22:00, 03.09.20