בצד ההכנות למשחק מול הפועל כפר סבא בשבת הקרובה שהחלו היום (ראשון), שיחת היום בסכנין הייתה סביב זימונו של החלוץ הצעיר אוסאמה חלאיילה לסגל נבחרת ישראל. בסכנין בטוחים שבהמשך הוא יהפוך לחלק מרכזי בנבחרת. המנכ"ל חאלד דוכי אמר: "אנחנו שמחים על הזימון ובטוחים שמסכנין יצאו עוד שחקנים שייצגו את המועדון והמגזר כמו בעבר".
אחד שייצג בעבר בגאווה את סכנין והמגזר במדים הלאומיים הוא עבאס סואן, שבשיחה עם ynet החמיא לחלאיילה אותו הוא מכיר מקרוב לאחר שאימן אותו במחלקת הנוער: "אוסאמה יגיע רחוק, ואני אומר את זה באחריות. הוא שחקן שעובד קשה ומשקיע מעבר לזה שהוא כישרוני. הוא שחקן חד, שמתפתח בתאוצה".
2 צפייה בגלריה
חלאילה חוגג
חלאילה חוגג
חלאילה חוגג
(צילום: ראובן שוורץ)
היו כאלה שהרימו גבה על הזימון שלו לנבחרת.
"אני יכול לענות לאותם מבקרים שכנראה שהם לא מבינים או לא רואים כדורגל. אם תינתן לו ההזדמנות - הוא יהיה המונס דאבור הבא של נבחרת ישראל. אני בטוח שהוא יוכיח את זה. הזימון שלו הוא בזכות ולא בגלל שום דבר אחר. לא ייקח הרבה זמן ואוסאמה יהפוך לאחד השחקנים המשמעותיים בארץ וכנראה בהמשך גם בחו"ל".
בסכנין מקווים שחלאיילה יסיים את העונה במועדון ויסייע במאבקי ההישרדות הצפויים לקבוצה, ולאחר מכן יעבור לקבוצה גדולה. בארץ הוא זוכה להתעניינות מהפועל באר שבע ומכבי חיפה, אך השחקן עצמו מעוניין לבדוק גם אופציות בחו"ל - כולל באיחוד האמירויות.
2 צפייה בגלריה
עבאס סואן
עבאס סואן
עבאס סואן. "חלאיילה שחקן חד"
(צילום: גיל נחושתן)
מבחינת ההרכב למשחק הקרוב, הבשורה המשמעותית ביותר היא שהשוער מחמוד קנדיל שנעדר תקופה ארוכה בגלל פציעה צפוי להיכלל בסגל ולפתוח בהרכב. במועדון מבינים שכל תוצאה מלבד ניצחון עלולה לסבך את הקבוצה במעמקי התחתית וחוששים מכדור שלג. בימים האחרונים קיים המאמן ניסו אביטן שיחות עידוד עם השחקנים על מנת להעלות להם את המוטיבציה.