מתחילים נגד הפייבוריטית. נבחרת ישראל תפתח את משחקיה במוקדמות מונדיאל 2022 במשחק ביתי נגד דנמרק, הנחשבת ליריבה החזקה ביותר.
כזכור, אתמול שובצה הנבחרת בבית 6 במוקדמות יחד עם הדנים ובנוסף עם אוסטריה, סקוטלנד, איי פארו ומולדובה. המשחק מול דנמרק יתקיים בארץ ב-25 במרץ 2021 וכעבור שלושה ימים יתמודדו הכחולים-לבנים שוב בבית, הפעם מול סקוטלנד.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
האם ישראל תחגוג מול דנמרק?
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
לוח המשחקים של נבחרת ישראל במוקדמות המונדיאל
לוח המשחקים של נבחרת ישראל במוקדמות המונדיאל
לוח המשחקים של נבחרת ישראל במוקדמות המונדיאל
(צילום מסך)
ישראל פגשה כזכור את סקוטלנד בשני הקמפיינים האחרונים בליגת האומות ובנוסף הודחה מולם בפנדלים בפלייאוף על העלייה ליורו 2021. המשחק השלישי בקמפיין הבא יתקיים ב-31 במרץ בחוץ נגד מולדובה. שני המשחקים האחרונים של הנבחרת יהיו מול אוסטריה (בחוץ) ב-12 בנובמבר 2021 ובבית מול איי פארו (15 בנובמבר). הנבחרת שתסיים ראשונה תעפיל לטורניר הגמר בקטאר והשנייה תתמודד במשחקי הפלייאוף.
דנמרק היא לא שם זר לחלוטין לאוהדי נבחרת ישראל הוותיקים - והזכרונות לא מתוקים במיוחד. ב-1999, אחרי אחד הקמפיינים המוצלחים עם הדור שנחשב למוכשר בתולדות המדינה, ישראל העפילה לצמד משחקי פלייאוף מול הדנים על ההעפלה ליורו 2000. זה הסתיים עם תבוסה ביתית מהדהדת 5:0 והפסד "צנוע" יותר 3:0 בחוץ, בצמד משחקים שזכורים בעיקר בגלל פרשיית נערות הליווי שהוזמנו על ידי שחקנים בנבחרת למלון ערב לפני המשחק הראשון. הכוכבים הגדולים של הנבחרת הדנית הנוכחית הם השוער קספר שמייכל - בנו של מי שעמד בשער במדי בדנים ב-1999 - והקשר כריסטיאן אריקסן.