שביעות רצון בהפועל חיפה למרות התיקו 0:0 עם הפועל חדרה. הקבוצה צברה שבע נקודות בשלושת המשחקים האחרונים אחרי שההגנה שלה התייצבה בזכות היכולת שמפגין השוער רן קדוש וחזרתו של הבלם ניסו קפילוטו.
המאמן חיים סילבס התייחס לתוצאה אתמול: "היה משחק מאוד מאוד קשה, עם מזג אוויר שמקשה ורוח צידית שלא נוחה מבחינת כדורגל. אני חושב שזו הפעם הראשונה העונה במשחקים שלנו שלא היה גול. היו לנו 2-3 מצבים, גם להם 2-3 וזהו".
2 צפייה בגלריה
סילבס על הקווים
סילבס על הקווים
"יואב כץ עזר לנו כשצירף שחקנים שעזרו". חיים סילבס
(צילום: גיל נחושתן)
2 צפייה בגלריה
עדן בן בסט
עדן בן בסט
שוב לא ראה דשא. עדן בן בסט
(צילום: אלעד גרשגורן)
בין סילבס לעדן בן בסט שוררת מתיחות כבר תקופה ארוכה אחרי שהחלוץ הורד לספסל. המאמן התייחס להחלטה לא לשתפו הפעם: "אני והצוות תמיד עושים את מה שנראה לנו הכי נכון מבחינת הקבוצה, וזה מה שהחלטנו וראינו לנכון. אנחנו במירוץ מטורף, עם משחק כל שלושה או ארבעה ימים. אני חושב שהייתה לנו פתיחה רעה מאוד לסיבוב, אבל יואב כץ עזר וצירף שחקנים שעזרו לנו מאוד ואנחנו במגמת שיפור כבר תקופה ארוכה, למרות המשחק הזה. אני לא יודע איך לסכם סיבוב, אבל נדבר לקראת הפלייאוף ונראה מה מצבנו”.
הקשר אלמוג בוזגלו, שפתח בהרכב, הוסיף: ״צפינו את המשחק הזה. ידענו שזה יהיה קרב חפירות והראשונה שתמצמץ תספוג. עמדנו טוב בהגנה ולצערי בהתקפה היה חסר משהו ברגל המסיימת. הפעם זה לא נכנס, נקווה שבפעם הבאה זה כן ייכנס. פתחתי את העונה בצורה גרועה כמו כל הקבוצה, ירדתי לספסל בצדק ויש לי המון ביקורת עצמית על זה. יש לנו סגל רחב מאוד ואנחנו מתמודדים עם המון חוסרים. בתקופה האחרונה קיבלתי את ההזדמנות ואני שמח שנכנסתי טוב למשחק מול אשדוד וניצחנו. הפעם היה חסר משהו ברגל המסיימת. הולך לי לא פשוט העונה, אבל אף פעם לא אוריד את הראש ואמשיך לעבוד קשה כדי להוכיח שמקומי במגרש”.
המגן דור מלול, שלא חש בטוב בימים האחרונים ונותר מחוץ לסגל אתמול, נמצא חיובי לנגיף הקורונה.