יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון והסמנכ"ל אבי לוי קיימו היום (חמישי) שיחה היסטורית באמצעות הזום עם נשיא ההתאחדות של מרוקו, פאוזי לקג'אה, לאחר חידוש היחסים ההיסטורי בין שתי המדינות.
"אני מברך על השיחה הזאת לה חיכינו שנים רבות. הודות למהלך האמיץ של מלך מרוקו מוחמד השישי יש לנו הזדמנות לחזק את הקשר בין העמים גם באמצעות הכדורגל", פתח לקג'אה. "אני מבקש להזמין אתכם למרוקו כדי שנחשוב יחד על הדרכים בהן ניתן לבנות שיתופי פעולה בינינו, וכמובן לתאם משחקים בין הנבחרות שלנו".
2 צפייה בגלריה
אוהדי כדורגל ישראלים עם אוהדי נבחרת מרוקו במונדיאל
אוהדי כדורגל ישראלים עם אוהדי נבחרת מרוקו במונדיאל
אוהדי כדורגל ישראלים עם אוהדי נבחרת מרוקו במונדיאל 2018
(צילום: עמיר פלג)
2 צפייה בגלריה
חסון ולוי בשיחת הזום
חסון ולוי בשיחת הזום
חסון ולוי בשיחת הזום
(צילום: ההתאחדות לכדורגל)
אורן חסון אמר במהלך השיחה: "אני מבקש להודות לך ידידי על היוזמה הברוכה. אנחנו נרגשים וכמובן רואים חשיבות עצומה בחיזוק הקשרים ובשיתוף הפעולה בין ההתאחדויות. יש בישראל מאות אלפי אזרחים ואזרחיות עם שורשים במרוקו והבשורה הזאת משמחת אותם מאוד. יש לנו הרבה מה ללמוד מכם ואני מבטיח שיש לנו גם מה לתרום לכם".
אחרי ההזמנה למרוקו, השיב בהזמנה משלו: "אני מודה לך על ההזמנה להגיע למרוקו ומבקש לארח אותך ואת נציגי ההתאחדות בישראל. יש לנו אפשרות נדירה, בזכות מהלכים אמיצים של ראשי המדינות, להציע עתיד טוב יותר לצעירים שלנו ושלכם ולהוות דוגמה מוצלחת להתאחדויות נוספות. משחק בין נבחרות ישראל ומרוקו הוא רב משמעות ואין לי ספק כי מה שיתחיל על כר הדשא ישגשג בכל מקום אחר. מבחינתנו זאת תחילתה של ידידות נפלאה".