גרסאות סותרות בין בית"ר ירושלים לנציגיו של הבלם הזמבי, דומיניק צ'אנדה, מקבוצת קאוובה ווריירס, בעקבות ההחלטה להודיע על ביטול העסקה בשל הדלפה מוקדמת על המגעים בין הצדדים.
כמו לקראת כל חתימה של שחקן חדש, בבית"ר כבר פרסמו בחשבונות הרשמיים של המועדון, כי בתוך שעה יפרסמו את שמו של שחקן הרכש החדש, אבל אז שמו של הבלם דלף לתקשורת ובית"ר בתגובה הודיעו לנציגיו כי ירדו מידית מהעסקה.
2 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג. זעם וביטל את העסקה
(צילום: עוז מועלם)
המאמן, סלובודן דראפיץ', רצה להתחזק בבלם אחרי הקפאתו של דיוגו ורדשקה, אולם לא יקבל בלם חדש. גם גורמים בבית"ר הודו: "זו החלטה אמוציונלית של משה חוגג. מוזר לגמרי גם לנו. אולי מישהו מבית"ר הדליף, התנהלות חוגג לא מובנת. כמעט כל שם מודלף, אז מה הבעיה".
סוכנו הישראלי של הבלם, ניר קרין, תקף: "לאחר משא ומתן קצר של 24 שעות, בית"ר ירושלים חתמה על חוזים מחייבים עם דומיניק צ׳אנדה, עם קבוצתו קאוובה ווריירס ועם סוכנות כדורגל קרין. החוזים נחתמו כחוק על ידי כל הצדדים והם חוקיים ותקפים ולא תלויים בדבר. בית"ר החלה בסידורי הטסת השחקן לארץ ורישומו. לטענת בית"ר ירושלים בשל הדלפה לאתר אינטרנט העסקה מבוטלת".
2 צפייה בגלריה
דראפיץ' על הקווים
דראפיץ' על הקווים
דראפיץ'. מחפש בלם
(צילום: ראובן שוורץ)
קרין התחייב כי הוא לא הדליף את שמו של הבלם: "אני ניר קרין מצהיר בזאת כי לא דיברתי עם שום עיתונאי וכמובן שלא הדלפתי את הסיפור לאיש. זוהי לא דרכי, שמי הולך לפניי בתחום. לא הדלפתי מעולם ואף לא במקרה זה ואף הבהרתי זאת למשה חוגג. באם חוגג ובית"ר התחרטו, סוכנות הכדורגל קרין תקבל זאת בהבנה. אך גם כשמתחרטים, יש דרך לעשות זאת ובטח לא בדרך של הטחת רפש וסיפורים מצוצים מן האצבע. אם הייתה הדלפה הרי שהיא באה מהמועדון עצמו ואם לא הייתה הדלפה אזי היה ראוי לבקש לסגת בהם מהחתימה בצורה מכובדת".
בית"ר תחזור לשחק הערב (חמישי, 20:15) לראשונה מזה תקופה ארוכה במשחק הליגה נגד מכבי נתניה, כשישנו חשש כי אחרי היעדרות ארוכה, השחקנים שחלק גדול מהם נדבקו בקורונה יתקשו להציג יכולת טובה.