מכבי תל אביב ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר (חמישי) בבלומפילד מול סיבאספור במסגרת המחזור האחרון בשלב הבתים של הליגה האירופית. לצהובים יספיק תיקו כדי לעלות, אבל הם באים אחרי הפסד בליגה - 3:2 למ.ס אשדוד ביום שני.
מוקדם יותר היום דווח בתקשורת היוונית כי מכבי ת"א פנתה לטימור קצבאיה, כדי שיחליף על הקווים את דוניס. המאמן אמר בנושא: "לא אכפת לי מה אומרים בתקשורת על מועמד כזה או אחר, אני מרוכז בעבודתי ורוצה להשיג תוצאות טובות. מערכת היחסים שלי עם השחקנים טובה ואנחנו מסתדרים אחד עם השני. אחרי מחר נהיה מרוכזים רק בליגה וננסה לתקן דברים".
1 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס. בדרך החוצה?
(צילום: ראובן שוורץ)
"נגד ויאריאל וקרבאך הקבוצה שיחקה יותר טוב מבחינה התקפית", אמר דוניס, "לשחקנים יש הרבה ביטחון. חשוב שנימנע מטעויות הגנתיות כמו שעשינו בליגה מול אשדוד. צריכים להביא תוצאות יותר טובות בליגה".
החלוץ יונתן כהן אמר: "לקחתי על עצמי יותר השנה, כמו לעזור בשילוב השחקנים החדשים שהגיעו. ההפסד לאשדוד היה כואב מאוד, זה מאוד קשה. אנחנו באים לנצח את סיבאספור ולתת את הכל. אנחנו לא באים זחוחים למשחקים ואין הבדל בין אירופה לליגה מבחינת מוכנות. זה משחק חשוב מאוד עבור המועדון והשחקנים".

מכת קורונה בסיבאספור

מכת קורונה בסיבסאפור לפני המשחק מול מכבי תל אביב שיכריע מי תעלה לשלב 32 הגדולות בליגה האירופית. הקבוצה הטורקית שכבר נחתה בישראל תיאלץ להסתדר ללא שבעה שחקנים שחלו, כאשר גם מאמן הקבוצה ריזה קאלימביי, נדבק ולכן עוזר המאמן בולנט אלבאיירק יחליפו על הקווים בבלומפילד. "סומך על השחקנים שלי ומאמין שאפשר לנצח את המשחק", אמר אלבאיירק במסיבת העיתונאים של קבוצתו לקראת המפגש.