מכבי תל אביב מתכוננת למשחק הכי חשוב שלה העונה באירופה, ותארח מחר את סיבאספור (חמישי, 22:00) בקרב ישיר על הכרטיס האחרון לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית. הצהובים זקוקים לתיקו בשביל לעלות, הפסד יגמור את הסיפור והטורקים יעקפו אותם.
בינתיים, בתקשורת היוונית פורסם כי מכבי ת"א פנתה למאמן אנורתוסיס, טימור קצבאיה (52), ואף הציעה לו להחליף את יורגוס דוניס, ממנו לא כל כך מרוצים בקריית שלום. לפי הדיווח הגיאורגי סירב למרות שהוצע לו שכר גבוה יותר ממה שהוא מרוויח בקפריסין, ובכלל מתכוון להאריך את חוזהו. קצבאיה היה בעבר מועמד למכבי ת"א, אך לא הגיע בסופו של דבר.
2 צפייה בגלריה
טימור קצבאייה
טימור קצבאייה
שמו שוב נקשר למכבי ת"א. טימור קצבאיה
(צילום: getty images)
המאמן היווני סופג ביקורת רבה ואחרי ההפסד למ.ס אשדוד (3:2) שחקנים בקבוצה אמרו כי "דוניס הולך צעד קדימה ושניים אחורה. כבר היה שיפור, אבל אז הגיע המשחק בקרבאך (1:1) וחזרנו להיות רעים ואז הפסדנו לקבוצה כמו אשדוד". אם זה לא מספיק, מכבי חיפה נמצאת בכושר נהדר והניצחון אתמול על בני סכנין (0:3) היה השלישי ברציפות, מה שהעלה אותה לפסגה והגדיל את הפער מהאלופה לשבע נקודות.
דוניס אמר לאחר ההפסד בליגה: "אחרי המשחק באירופה היינו צריכים להתאקלם לתנאים באשדוד. יצרנו הרבה מצבים, אבל אחרי שהבקענו את שער היתרון לא שלטנו במשחק בדקות הבאות והשוו מולנו ואז המשחק הפך להיות פתוח מאוד. זו הליכה אחורה בשבילנו. נגד הטורקים זה משחק אחר, אנחנו עצובים ומאוכזבים, רוצים לזכות שוב באליפות".
2 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
מעמדו בסכנה? יורגוס דוניס
(צילום: AP)