ב-22 בחודש תפתח מכבי ת"א את הופעותיה בקונפרנס ליג והיום (שישי) - במשחק הכנה לקראת הדבר האמיתי - נוצחו הצהובים 2:0 על-ידי מכבי נתניה.
היה זה דרבי הולנדי בין פטריק ואן לוון מצד אחד לריימונד אטוולד מהעבר השני. בדקה ה-7 נתניה עלתה ליתרון לאחר שבעיטה שטוחה של יניב מזרחי מצאה את הרשת. מכבי הגיבה עם לא מעט הזדמנויות, כאשר בר כהן, אוסאמה חלאיילה ויונתן כהן איימו על השער של דני עמוס, אך לא הצליחו לתרגם זאת לשוויון. בדקה ה-34 מזרחי הכפיל את היתרון של המארחת כשחדר לרחבה ובעט כדור קשתי פנימה. 
2 צפייה בגלריה
ואן לוון על הקווים
ואן לוון על הקווים
הפסד בדרבי ההולנדי. ואן לוון
(צילום: עוז מועלם)
בפתיחת המחצית השנייה רעננו שתי הקבוצות את ההרכב והחליפו את כל 11 השחקנים שפתחו במחצית הראשונה. בדקה ה-51 טל בן חיים היה קרוב לצמק, לאחר שנגח סמוך לקורה הגבהה טובה של המגן גיא מזרחי. בהמשך המחצית קצב האירועים נרגע מעט אבל 9 דקות לסיום בן חיים הוריד לנדב נידם, שבעט סנטימטרים מהקורה.
דקה לאחר מכן גם אילון אלמוג היה קרוב עם בעיטה משלו שפספסה את המסגרת במעט. חמש דקות לסיום מכבי צימקה אחרי חטיפת כדור של נידם, שמצא את עידו שחר והקשר הצעיר בעט מתוך הרחבה פנימה.
2 צפייה בגלריה
יונתן כהן
יונתן כהן
הפסד במשחק האימון הראשון. יונתן כהן
(צילום: עוז מועלם)
כזכור, מחזיקת הגביע תפגוש את המנצחת במפגש סיבוב המוקדמות הראשון (8 ו-15 ביולי) בין גאגרה מגיאורגיה לסוטייסקה ממונטנגרו. גאגרה נחשבת לקבוצת מפתיעה מאוד כאשר בעונה האחרונה נציגת הליגה השנייה בגיאורגיה הצליחה להדהים ולזכות בגביע, במה ששלח אותה לקמפיין אירופי. מנגד, המונטגרים השיגו את הכרטיס לקונפרנס ליג לאחר שסיימו את הליגה המקומית במקום השני.