מכבי חיפה הגדילה אתמול (שבת) את הפער בפסגה לחמש נקודות לאחר ניצחון 2:4 על עירוני קריית שמונה בסמי עופר.
מי שזכו למחמאות גדולות הם מוחמד אבו פאני, שכבש צמד והיה האיש מספר אחד על המגרש, וארנסט מאבוקה - ששוב פתח בהרכב והוכיח שיש לו הרבה מה לתרום. גם בוגדן פלאניץ' הצטיין והיה זה שכבש את שער השוויון.
3 צפייה בגלריה
מוחמד אבו פאני
מוחמד אבו פאני
מחמאות מקיר לקיר. אבו פאני
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
מוחמד אבו פאני
מוחמד אבו פאני
צמד מול ק"ש. אבו פאני
(צילום: ראובן שוורץ)
"השגנו ניצחון חשוב. כל משחק הוא מוקש ומול קריית שמונה במיוחד. אבו פאני שחקן מצוין וברק בכר מאמין בו. הוא תגלית העונה שלנו. גם עומר אצילי ומוחמד עוואד נכנסים לעניינים", אמר גורם בחיפה.
במועדון חששו מאוד מגל הפציעות והמורחקים מהדרבי והראש כבר למפגש מול הפועל ת"א ביום רביעי. בהנהלה מאוד מרוצים משילוב הצעירים העונה, ואתמול בפעם השנייה ברציפות שיתף ברק בכר שמונה שחקני בית במשחק. נהוראי יפרח בן ה-17 נכנס כמחליף בפעם השנייה ובחיפה צופים לילד עתיד מבטיח.
בחיפה מקווים שניקיטה רוקאביצה יחזור השבוע לפעילות מלאה ויעמוד לרשותו של בכר. דולב חזיזה יחמיץ גם את המשחק הקרוב מול הפועל ת"א, אך יחזור לסגל לאחר מכן נגד מכבי פ"ת.

ק"ש: "מעמדו של רפואה יציב"

חוסר היציבות של קריית שמונה נמשך ונראה כי הקרב על הכרטיס לפליאוף העליון יהיה עד מחזור הסיום של העונה הסדירה. איזי שרצקי, הבעלים של הקבוצה, הבהיר ל-ynet כי אין בכוונתו לבצע זעזוע ולפטר את רפואה. "מעמדו של קובי יציב מאוד", הצהיר.
3 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
לא יפוטר. רפואה
(צילום: ראובן שוורץ)
בקבוצה הצפונית זעמו על ההחלטה של דז'יוגאס ברטקוס לבעוט את הכדור על יאניק ווילדסחוט, דבר שעלה לו בכרטיס אדום ישיר והותיר את קריית שמונה בעשרה שחקנים. עבדאללה חליחל, שכבש במשחקים האחרונים, שוב פתח על הספסל בהחלטה די מוזרה של רפואה.
בסביבתו של החלוץ מתפלאים איך הוא לא פתח בהרכב: "עבדאללה הוא החלוץ בכושר הכי טוב בקריית שמונה. אם לא יתנו לו לשחק, הוא לא יצליח להוכיח מה הוא שווה. חבל מאוד שלא נותנים לו יותר קרדיט".