מאמני מכבי נתניה בעונה שעברה, סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, צפויים לחתום בבית"ר ירושלים ביממה הקרובה. מועמדות השניים פורסמה לראשונה ב-ynet כבר בערב ההדחה המשפילה של הקבוצה מאירופה ע"י טאוטה דורס האלבנית, הדחה שהובילה לפיטוריו של רוני לוי.
דראפיץ' וברדה כבר נפגשו עם בעלי בית"ר משה חוגג והיו"ר אלי אוחנה, שהתרשמו מאוד מהשניים. אוחנה והנציג של המאמנים כבר מחליפים ביניהם בימים האחרונים הצעות על מנת לנסות לסגור את העניין הכלכלי. בין הצדדים ישנה הסכמה עקרונית לגבי גובה השכר. זאת, למרות שבפגישה שנערכה אתמול (שלישי) איתם ועם חוגג ואוחנה, לא הועלה הנושא הכספי.
3 צפייה בגלריה
הפועל באר שבע מול מכבי נתניה
הפועל באר שבע מול מכבי נתניה
שי ברדה וסלובודן דראפיץ'
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'
משה חוגג
(צילום: אורן אהרוני)
היום התקיימה גם פגישה עם מרקו בלבול, מאמנה של מכבי חיפה בעונה שעברה, אך הסיכוי שהוא ימונה נמוך יותר. חוגג ביקש לקיים הליך מסודר בבחירת המאמן ולכן נפגש אתמול גם עם גיא לוי. בכל מקרה נראה כי דראפיץ' וברדה, שמוערכים בבית"ר לאחר שסיימו איתה במקום השלישי בעונת 2015/16, יחתמו בסופו של דבר עוד הערב או לכל היותר מחר.
השניים הרוויחו יחד במכבי נתניה, אחרי הקיצוץ בשכר, 68,000 שקל בחודש (45,000 שקל לדראפיץ ועוד 23,000 שקל לברדה). לפני הקיצוץ מדובר היה בשכר מאמנים מהגבוהים בארץ, וזאת עוד במכבי נתניה, מועדון עם תקציב נמוך יחסית.
עוד לפני הפיטורים של רוני לוי וההתפטרות של יוסי בניון בעקבותיה, מנכ"ל מכבי נתניה ניב גולדשטיין היה קרוב לסכם מול השניים על הסדר פיצוי, כך שמעבר לשכר שיקבלו בבית"ר, יושלם להם שכר נוסף לתקופה מוגבלת גם מנתניה.
3 צפייה בגלריה
מרקו בלבול על הקווים
מרקו בלבול על הקווים
גם מועמד. מרקו בלבול
(צילום: ראובן כהן)
בשל החשיפה לחוזהו המלא של רוני לוי, ולמרות שנחסך כסף מההתפטרות של יוסי בניון ועוזר המאמן חיים שאבו, חוגג החליט להקצות תקציב של 40,000 שקל בלבד לטובת בניית צוות מקצועי חדש. אוחנה שוחח בימים האחרונים עם נציגם של דראפיץ' וברדה, הועברו הצעות הדדיות ונראה כי בסופו של דבר חוגג יגדיל את תקציב שכרם ל-50,000 שקל. על פי חלוקה זו, עוד לפני הפיצוי מנתניה, דראפיץ' ירוויח 33,000 שקל וברדה 17,000.
בביתר דיברו על מהפכה בסגל השחקנים, אולם הוחלט בשלב זה להמתין למינוי הרשמי של דראפיץ' וברדה ורק לאחר מכן לעשות את השינויים. מי שמועמד לחיזוק הוא דור מלול מהפועל חיפה, הצעיר מזמביה לאמק בנדה על סף סיכום במועדון. סנדרו, ברזילאי ששיחק בעבר באנגליה, גם מועמד למרות ששכרו גבוה.
בינתיים, לוי גארסיה בדרך לליגה הטורקית וגם אנטואן קונט יעזוב. עוד מועמדים לעזוב הם דן איינבינדר, אור זהבי, חנן ממן ושלומי אזולאי.