קבוצת הכח עמידר ר"ג עומדת ככל הנראה בפני פירוק. הבוקר (שני) הוגשה לבית המשפט המחוזי בקשה לפירוק חברת הכח מכבי עמידר עירוני רמת גן בע"מ, שמנהלת את קבוצת הכדורגל הכח עמידר רמת גן מליגה א', בעקבות ליקויים מהותיים הנובעים מהתנהלות לא תקינה של החברה.
לאחר שהתבצעו בדיקות של רשם ההקדשות בעניינה של החברה, נמצאו ליקוים חמורים והתנהלות לא תקינה של החברה, ולאור כך הוגשה בקשה לבית המשפט המחוזי לפירוק החברה, דבר שעלול להוביל לפירוק המועדון המשחק הליגה א' דרום והחברה המנוהלת ע"י הדירקטור גל יוסף.
2 צפייה בגלריה
שחקני משחק האליפות ב-1973
שחקני משחק האליפות ב-1973
שחקני משחק האליפות של הכח ב-1973
(צילום: באדיבות ארכיון הכח רמת גן)
בהודעה שיצאה היום מרשם התאגידים בנוגע להתנהלותה של החברה נמסר כי נמצאו פערים משמעותיים בין דיווחי החברה לרשם בנוגע להתנהלותה הכספית, לבין התנהלותה הכספית בפועל, דבר המעלה חשש לחלוקת רווחים אסורה ולשימוש בנכסי החברה שלא לצורך קידום מטרותיה. בנוסף, נמצא כי החברה העבירה חלק מפעילותה לידי חברה פרטית בניגוד להנחיות הרשם, וכן התגלו ליקויים הנוגעים למינוי מוסדות החברה. יתרה מזו, החברה לא שיתפה פעולה עם בודק חיצוני שמונה על-ידי הרשם לערוך בה ביקורת עומק.
חברת הכח מכבי עמידר עירוני רמת גן כבר קיבלה בעבר התראה לפעול בנוגע לממצאים ולהוכיח ניהול תקין, אך לטענת הרשם עד כה לא התקבלו מסמכים מתאימים, והבוקר פנה הרשם לבית המשפט בבקשה למתן צו לפירוק החברה.
מהכח עמידר רמת גן נמסר: "תמוה מאוד כי נודע לעמותה על הגשת בקשה לפירוק מעל גבי התקשורת וראוי כי רשם העמותות ימציא הבקשה תחילה לעמותה כמתחייב. העמותה לא קיבלה לידיה את הבקשה ותגיב לבית המשפט המוסמך. הטענות הכלולות בכתבה חוטאות לאמת. העמותה תוכיח כי לא קיימת עילת פירוק וכי לא הייתה כל חלוקת רווחים אסורה. העמותה תיקנה ועודנת מתקנת ליקויים שנבעו מטעויות בתום לב ברישום ואין בהם כדי להעלות לפגמים מהותיים. העמותה מקפידה על התנהלות תקינה".