מכבי תל אביב ממשיכה לעבוד: אחרי שהודיעה יותר מוקדם היום (ראשון) על הארכת החוזה של אייל גולסה כפי שנחשף ב-ynet, האלופה בישרה על צירופו של הקשר דן ביטון בהשאלה לשתי עונות מלודוגורץ. למכבי יש אופציה לרכוש את ביטון בסיום התקופה. הסיכום של ביטון במכבי ת"א פורסם היום לראשונה ב-ynet.
ביטון נחת מוקדם יותר בארץ אחרי שאימו הגיע אליו אמש לבולגריה וסייע לו במעבר. הוא ערך בדיקות רפואיות וכאמור חתם. הצהובים פרסמו בטעות באתר הרשמי שלהם תמונה של הקשר במדי הקבוצה עוד לפני חתימתו הרשמית. במכבי מייעדים לו את התפקיד של דור מיכה ששוחרר בעקבות פרשת "הכדורגלנים והקטינות".
4 צפייה בגלריה
דן ביטון
דן ביטון
דן ביטון
(צילום: באדיבות מכבי תל אביב)
4 צפייה בגלריה
תמונת ביטון שנמחקה מהאתר הרשמי
תמונת ביטון שנמחקה מהאתר הרשמי
תמונת ביטון שנמחקה מהאתר הרשמי
(צילום מסך)
"אחרי שנה בחו"ל אני חוזר לארץ עם תיאבון גדול להצליח במועדון הגדול ביותר בישראל שרצה אותי יותר מכולם", אמר ביטון לאחר החתימה. "בעונה שעברה זכיתי באליפות ושיחקתי בשלב הבתים באירופה והכוונה שלי להמשיך בדיוק בקו זה. על מנת שזה יקרה, צריך לעבוד קשה ואני מצפה לפגוש את צוות האימון ואת חברי החדשים לקבוצה".
ביטון יוכל להתאמן מיידית עם מכבי מאחר שהוא מגיע ממדינה ירוקה, אולם יעבור בכל מקרה בדיקת קורונה. כבר בקיץ שעבר רצה ולדימיר איביץ' לצרף את ביטון, אולם הוא בחר לעבור למועדון הבולגרי, אבל לא נחל בו הצלחה. בארץ שיחק הקשר בהפועל באר שבע ובאשדוד.

גולסה ירוויח 315 אלף דולר לעונה

כאמור, הצהובים הודיעו מוקדם יותר על הארכת החוזה של גולסה לשנתיים עם אופציה לאחת נוספת, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet.
גולסה היה אחד השחקנים המשמעותיים במכבי ת"א בעונה האחרונה ואחרי מגעים ארוכים הוחלט כי יהיה המרוויח הגדול ביותר מבין מחדשי החוזים. הוא יקבל 315,000 דולר לעונה. הקבוצה כבר רשמה את הקשר למוקדמות ליגת האלופות.
4 צפייה בגלריה
גולסה חידש חוזה
גולסה חידש חוזה
גולסה חידש חוזה
(צילום: באדיבות מכבי תל אביב)
גולסה קיבל לאחרונה מספר הצעות מפתות. אחת מהן, מקבוצה טורקית, אף עמדה על 650,000 אירו נטו לעונה. יחד עם זאת, לא מדובר באחת הקבוצות מאיסטנבול והשחקן העדיף שלא לעבור עם משפחתו לטורקיה.
במקביל הקבוצה ממשיכה להתכונן למשחק מול ריגה במוקדמות ליגת האלופות. המאמן יורגוס דוניס יוכל לעמוד על הקווים, אחרי שמשרד הבריאות הוציא הנחיה חדשה כי מי שמגיע ממדינה ירוקה אינו צריך להיות בבידוד. כזכור, דוניס נחת בארץ מיוון (מדינה ירוקה).
4 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
דוניס. יעמוד על הקווים בצ'מפיונס
(צילום: באדיבות מכבי תל אביב)
אנריק סבוריט ושרן ייני יהיו כשירים למפגש עם הלטבים. מי שלא ישחק הוא יונתן כהן, שכבש שער באלוף האלופים נגד הפועל באר שבע, מאחר שהורחק במשחק האחרון של הקבוצה באירופה מול סודובה. איתי שכטר חזר לאימונים, אבל לא ברור אם יהיה בסגל, ניק בלקמן ואילון אלמוג עשויים להיכלל.
שחקן אחר שצפוי להימכר לאחר שלב המוקדמות הוא מי שקיבל את תואר "שחקן העונה" החולפת, דן גלזר. נכון לעכשיו, מי שעומדות על הפרק לקלוט את הקשר בן ה-23 הן סגנית אלופת יוון פאוק סלוניקי, מידלסבורו וגם הקבוצה החדשה של מאמן מכבי תל אביב לשעבר ולדימיר איביץ' - ווטפורד שירדה מהפרמייר ליג לצ'מפיונשיפ באנגליה.
פורסם לראשונה: 12:06, 16.08.20