למרות שמכבי ת"א ניצחה אמש (ראשון) בתום משחק משוגע 3:4 את הפועל חיפה משער ניצחון בדקה ה-95, שחקנים במועדון ממשיכים לבקר את התנהלות המאמן היווני, יורגוס דוניס. "מה שרואים במשחקים שלנו זה בדיוק מה שקורה באימונים", אמר אחד מהם לאחר השריקה.
אותו שחקן הוסיף: "אין דגש על טקטיקה, רק איך מחזיקים בכדור ועושים לחץ. לא יכול להיות שבכל משחק נהיה בפיגור ונצטרך לחזור. יש פה יותר מידי שחקנים שלא עושים הגנה, אבל זה לא משתפר. בדיוק כמו שסיבאספור היו טובים מאיתנו וניצחנו, גם נגד הפועל חיפה היה לנו הרבה מזל".
2 צפייה בגלריה
יונתן כהן חוגג עם החברים
יונתן כהן חוגג עם החברים
ניצחון דרמטי עמוק בתוספת הזמן. מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
דוניס ביצע שלושה חילופים בהפסקה. שחר פיבן, שגרם לפנדל במחצית הראשונה ולא הרשים בעמדת המגן הימני הוחלף בשרן ייני, אילון אלמוג פינה את מקומו לאייל גולסה וגם דן גלזר שהציג יכולת מאכזבת יצא ובמקומו נכנס אבי ריקן. "דוניס הימר על הכל", אמר שחקן בקבוצה. "זה יכול היה להיגמר בהפסד אחרי ששם את טל בן חיים כמגן ימני ונגמר ב'פוקס' עם ניצחון שלנו. אצלו זו רולטה".
היום בצהריים (14:00) עוד תוגרל מכבי ת"א בהגרלת 32 האחרונות בליגה האירופית, אבל החשש הגדול הוא מהיכולת של הקבוצה עד כה בליגה, כולל 13 שערי חובה. הצהובים כבר ספגו שלושה שערים יותר מכל העונה שעברה.
2 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
(צילום: עוז מועלם)
דוניס סיכם את המשחק מהזווית שלו: "אני מסכים שעבור האוהדים הניטרליים והקהל הרחב זה היה משחק מדהים. בשבילנו, ובמיוחד בשבילי, אני לא יודע כמה שנים איבדתי מהחיים שלי. המשחק היה אסון מבחינה הגנתית, אבל הצלחנו לשמור על האופי והרוח עד הסוף ולנצח".
אלו היריבות שמכבי יכולה לקבל בהגרלה היום: מנצ'סטר יונייטד, ארסנל, טוטנהאם, מילאן, נאפולי, רומא ,איאקס, לסטר, שחטאר (סולומון), פ.ס.וו איינדהובן (זהבי), הופנהיים (דאבור), באייר לברקוזן, גלזגו ריינג'רס, דינמו זאגרב, קלאב ברוז'.

סילבס: "מההפסדים הקשים שחוויתי"

בהפועל חיפה התאכזבו מאוד מההפסד, במיוחד אחרי הקבוצה הובילה כבר פעמיים. מאמן האדומים חיים סילבס הסביר: "זה אחד הרגעים הקשים שלי, אחד ההפסדים הקשים שחוויתי. מאכזב, מכעיס מאוד. אני חושב שלבוא לבלומפילד להבקיע שלושה שערים, לפגוע פעמיים בקורה ולא לצאת אפילו עם נקודה זה מכעיס. לא מגיע לכל מי שנתן פה הכל על המגרש. מטבע הדברים במחצית השנייה נדחקנו אחורה. עם החילופים הצלחנו לחזור לעצמנו".
הקשר, חנן ממן, ששוב כבש: "להוביל בבלומפילד 0:2 ואז 2:3 בסיום ואז להפסיד זה כואב. ניקח את הדברים הטובים, נשפר את מה שצריך והלאה למשחק הבא. אני מסתכל על המשחק שהם ישבו עלינו הרבה וזה לא בא בהפתעה. שילמנו על טעויות קריטיות".