החתימה הרשמית של עומר אצילי במכבי חיפה קרובה מתמיד. הקשר, שסיכם את תנאיו במועדון, צפוי לחתום היום (שלישי) באופן רשמי לאחר בדיקות רפואיות, ומחר ככל הנראה יערוך אימון בכורה בירוק.
הקהל של הירוקים בטירוף, והציף אתמול בטלפונים ובהודעות את משרדי המועדון בשאלה: "מתי אצילי יחתום כבר?". אפשר לברך על המוגמר, הכל סוכם, אצילי יחתום בזמן הקרוב על חוזה לשנתיים וחצי, ישתכר בכ-300 אלף דולר לעונה ויהפוך לרכש הכי משמעותי שחיפה יכולה להחתים בינואר.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי חוגג
עומר אצילי חוגג
האוהדים מחכים. אצילי
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
אצילי חוגג
אצילי חוגג
צפוי לעלות בירוק לראשונה על הדשא מחר
(צילום: ראובן שוורץ)
מאחר והיום הקבוצה קיבלה יום חופש, אימון הבכורה של אצילי צפוי להיערך מחר. בחיפה צפויים לדאוג לאבטחה מוגברת באימון, ומודעים לכך שמאות אוהדים רוצים לראות את השחקן לראשונה בירוק. כמובן שבעקבות מגבלות הקורונה לא תתאפשר כניסת אוהדים למתחם.
עדיין לא ברור איזה מספר אצילי יקבל, אך מסתמן שילבש את החולצה עם הספרה 77. בחיפה מבינים שמדובר ברכש משמעותי מאוד, וגורם בקבוצה אמר: "אצילי שחקן כישרוני ואיכותי וכולם יודעים את זה, הוא שחקן שישדרג את המועדון בשנים הקרובות, רק על פי הטירוף של הקהל אפשר להבין איזה עסקה יענקל'ה עשה פה".
בתוך כך, במועדון מקווים לצרף שחקן לחוד הקבוצה, וברק בכר בוחן אופציות מלבד מוחמד עוואד. חוסה רודריגז שסובל מקרע במפשעה בספק גדול למשחק מול הצהובים, אך בחיפה מאמינים שהקשר לא יחמיץ בקלות משחק מהסוג הזה ויעשה את כל המאמצים להחלים ולהיות כשיר.