יממה אחרי שבית המשפט המחוזי קיבל אתמול את ערעור אחד משני החשודים בפרשת הנחת הרימון מחוץ לבית הוריו של עומר אצילי, אותו אוהד שוחרר היום (שלישי) למעצר בית עד יום ראשון. המשטרה מבקשת עיכוב ביצוע, הגישה ערעור ומחר התיק ידון שוב בבית המשפט המחוזי.
כזכור, הרימון שהונח בסמוך לבית לא התפוצץ ופונה על ידי חבלנים. לא צורף פתק או רמז למניע, אבל במשטרה בוחנים את כל הכיוונים. בין היתר נבדק האם יש קשר לכך שהכדורגלן הצטרף לאחרונה למכבי חיפה, או שהדבר קשור לפרשת "הכדורגלנים והקטינות" בה היה מעורב.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
אצילי מגיע למסור עדות בפרשה
(צילום: נדב אבס)
2 צפייה בגלריה
עורך דין אביחי חג'בי
עורך דין אביחי חג'בי
עורך דין אביחי חג'בי
(צילום: פרטי)
עו"ד אביחי חג'בי, פרקליטו של אותו חשוד ששוחרר למעצר בית, מסר בתגובה: "מתחילת הדרך סברנו כי אין קשר בין מרשי למעשים שנעשו כלפי עומר אצילי. החלטת בית המשפט היום היא ההוכחה לכך".
מהמשטרה נמסר אתמול בנושא: "המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבועיים, עם קבלת תלונות בגין הטרדות, סחיטה באיומים ולבסוף הנחת רימון הלם סמוך לבית מגורים בחולון, כאשר מגוון העבירות בוצעו עפ"י החשד נגד בני משפחה אחת. בתוך כך, חוקרי מרחב איילון ניהלו חקירה מורכבת, תוך איסוף ממצאים שונים והפעלת אמצעים טכנולוגים מגוונים, שהביאו לחשיפת חשודים בביצוע העבירה. בביתו של אחד העצורים תפסה המשטרה גם מאות גרם של חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה".
עורך דינו של אצילי, עדי כרמלי, הוסיף: ״אנחנו מלווים את התלונה מיומה הראשון והיינו בקשר רציף עם המשטרה לכל אורך החקירה. כבר בימים הראשונים הערכנו שהתיק יפוענח בזמן קצר וזאת לאור ראיות חזקות שנאספו. בימים הקרובים ייחשפו פרטים קשים מאוד על הקלות הבלתי נסבלת שבה הושג האמל"ח והונח על מפתן ביתם תוך סיכון חיי אדם שלהם ושל אזרחים אחרים. אנו נמשיך ללוות את החקירה ולדרוש שימוצה הדין".