מכבי חיפה אלופת הסיבוב הראשון ולא סתם, אלא בסטייל. הקבוצה של ברק בכר סיימה את הסיבוב בניצחון שביעי ברציפות, הפעם 0:2 בחוץ על מכבי נתניה ובמועדון מרוצים מהריצה המרשימה, מהפער המשמעותי בפסגה, ובמיוחד מהפער ממי שעדיין נחשבת ליריבה העיקרית על תואר האליפות - מכבי תל אביב, ממנה רחוקים הירוקים 11 נקודות אך עם משחק עודף על פניה.
מאז האליפות האחרונה של הירוקים לפני עשור, חיפה לא סיימה את הסיבוב הראשון במקום הראשון. מעבר ליכולת המרשימה, העובדה הזו מהווה הצהרת כוונות, ובמועדון אומרים: "העונה אנחנו הולכים עד הסוף".
2 צפייה בגלריה
חזיזה חוגג עם החברים
חזיזה חוגג עם החברים
חזיזה חוגג עם החברים. מחמאות
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
בכר על הקווים
בכר על הקווים
בכר על הקווים
(צילום: עוז מועלם)
דולב חזיזה שבאמצע הסיבוב הפך לשחקן הרכב קבוע זוכה לשבחים גדולים על השיפור ביכולתו. גם מלך השערים ניקיטה רוקאביצה שנמצא בדרך לשבור לא מעט שיאים ואף מדורג במקום השישי בטבלת כובשי השערים באירופה בשנת 2020, לא עוצר. בחיפה יאיצו את המו"מ מולו על מנת שיאריך חוזה. גם הקפטן נטע לביא, שהיה מצוין אתמול, זכה למחמאות גדולות: "נטע זה נכס למועדון. מעבר ליכולת הוא אישיות, הוא הלב של הקבוצה שלנו, קפטן אמיתי בכל רמ"ח איבריו", אמרו בחיפה.
ברק בכר שאחראי על הלהקה שחרר לא מעט חיוכים אתמול וגם המאמן מבין שהקבוצה שלו נראית בשלה והפכה לפייבוריטית לזכייה בתואר העונה. נשיא המועדון יעקב שחר מרוצה מאוד ממה שהוא רואה מהקבוצה שלו וצפוי לתת למאמן יד חופשית לחיזוק לקראת ינואר, כאשר עומר אצילי ומוחמד עוואד נמצאים חזק על הכוונת. "יש לנו קבוצה מצוינת, אנחנו נראים טוב אך צריך לזכור שעברנו רק סיבוב אחד ויש לנו עוד שני שליש עונה לפנינו, אי אפשר לזכות באליפות אחרי סיבוב ראשון, חייבים המשכיות", אמר שחקן בקבוצה.