ברק בכר מתלבט לגבי המערך איתו יפתח בשבת (20:00) במשחקה של מכבי חיפה מול בני סכנין, שתגיע לאצטדיון סמי עופר בהרכב חסר נוכח מכת ההידבקויות בנגיף הקורונה שפוקדת את הקבוצה.
בכר ייאלץ להסתדר ללא חוסה רודריגס הפצוע, שסובל מקרע במפשעה, וללא מוחמד אבו פאני המוצהב. אין ספק שחסרונם של צמד הקשרים האחוריים, שהפכו לדומיננטיים מאוד בהרכב של בכר מפתיחת העונה, מדאיגה את הירוקים.
3 צפייה בגלריה
גוסה מתקל את רודריגס
גוסה מתקל את רודריגס
בכר יסתדר בלעדיהם. אבו פאני ורודריגס
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
עומר אצילי באימון מכבי חיפה
עומר אצילי באימון מכבי חיפה
בכורה בשבת? אצילי
(צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)
מי שצפוי לערוך בכורה בירוק הוא הרכש הנוצץ עומר אצילי, שנמצא חזק בתמונת ההרכב. אצילי מרשים מאוד באימונים והגיע בכושר משחק טוב מאוד. "הרבה יותר טוב ממה שחשבנו", אמרו בחיפה. גם הקשר הצעיר מאור לוי עשוי לקבל את הקרדיט ואת חולצת ההרכב במשחק, ולפתוח לצידו של נטע לביא.
הירוקים מגיעים למשחק בשבת לאחר שסיימו בתיקו (1-1) מול הפועל ב"ש במחזור האחרון, רגע לפני כניסת הסגר, ורצף הניצחונות שלהם, שמונה במספר נעצר. במקביל, בחיפה יודעים שבעוד שישה ימים הם ייפגשו את האלופה, מכבי תל אביב, כאשר ניצחון ירוק יגדיל את הפער בין הקבוצות ויקרב את הקבוצה לזכייה באליפות.
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
כבר מתכנן את המשחק מול מכבי ת"א. ברק בכר
(צילום: ראובן שוורץ)
בכר צפוי לתת מנוחה לכוכבים שלו במידה שהמשחק מול סכנין יוכרע מוקדם על מנת לשמור אותם לקראת הצהובים. בחיפה מאמינים שרודריגס, שישוב לאימונים ביום ראשון, יהיה כשיר למשחק מול הצהובים ויעמוד לרשותו של המאמן.