הלחץ בבני סכנין סביב ההידבקות בקורונה נמשך. הבוקר (חמישי) החלו להתקבל תוצאות הבדיקות שערכו אמש אנשי הקבוצה והשחקנים, והתגלה כי שני שחקנים נוספים חיוביים. סה"כ שמונה שחקנים נדבקו עד עכשיו בנגיף.
כל הבלגן הזה מתרחש כשהקבוצה עתידה לקיים משחק ליגה בשבת (20:00) נגד מוליכת הטבלה מכבי חיפה, וכלל לא ברור כמה שחקנים תוכל להעמיד בסגל.
3 צפייה בגלריה
בני סכנין
בני סכנין
יצליחו להעמיד סגל לשבת? בני סכנין
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
ניסו אביטן
ניסו אביטן
נמצא בבעיה. אביטן
(צילום: ראובן שוורץ)
בסכנין עדיין מקווים שמשרד הבריאות לא יאפשר את קיום המשחק, אך עם זאת המאמן ניסו אביטן ממשיך להכין את שחקניו, כשברשותו 14 שחקנים בלבד, נכון לרגע זה. המאמן מצדו מקווה שלפחות חלק השחקנים שיסיימו מחר את תקופת הבידוד יוכלו להיכלל בסגל, זאת למרות שהשחקנים שחוזרים לא נמצאים בכושר ולא התאמנו כעשרה ימים, מה שעלול לגרום לפציעות.
"יכולים להגיד שאנחנו בכיינים ויכולים להגיד מה שרוצים", אמר גורם במועדון. "אבל במצב כזה שבכל בדיקה נמצאים שחקנים שנדבקו, זה לא הגיוני לאשר את קיום המשחק מול חיפה. מעבר לכך שלא יהיה ערך ספורטיבי, יש כאן עניין בריאותי".
3 צפייה בגלריה
לראות ולא להאמין. לוח התוצאות בנתניה
לראות ולא להאמין. לוח התוצאות בנתניה
בפעם הקודמת זה נגמר ככה
(צילום: ראובן שוורץ)
זו לא הפעם הראשונה שבני סכנין סובלת מהדבקה נרחבת בסגל. כזכור, בסיבוב הראשון המשחק שלה מול מכבי נתניה, שזכה לכינוי "משחק הקורונה", נגמר בתבוסה כואבת 7:0. גם הפעם?