יוסי אבוקסיס לא מוכן לשתוק. אחרי הסערה הגדולה בעקבות עזיבת בית”ר ירושלים והסיכום בהפועל ת”א, שנחשפו ב-ynet, ומסיבת העיתונאים שבה הבעלים תקף אותו בחריפות – המאמן מדבר לראשונה ומספר את גרסתו לאירועים שהובילו אותו לפיצוץ ביחסים עם חברו הטוב.
אבוקסיס מכחיש את הטענה של אברמוב, לפיה אחרי שקיבל הצעה מהאדומים הוא עשה הכל כדי לעזוב את בית"ר. "אמרתי לו שברגע שלא אהיה מאמן בית"ר ירושלים, הפועל ת"א היא אופציה טובה מבחינתי”, טוען אבוקסיס. “אני שמח שהשם שלי חם בהפועל ת"א. אני אחד שלא סופר אף אחד ועושה מה שטוב לי, אז הלוואי שאחזור לקבוצה שאני כל כך אוהב. מאות אוהדי הפועל פנו אליי בימים האחרונים, ואני יכול לספר שהעזיבה שלי לא קשורה להפועל ת"א, אלא דווקא למשקעים ביני לבין אברמוב".
2 צפייה בגלריה
אבוקסיס
אבוקסיס
"אני אדם אמוציונלי וספגתי הכל". אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
המופע של אברמוב: בעלי בית"ר נגד אבוקסיס
(צילום: באדיבות ONE)
המאמן חושף את מערכת היחסים העכורה עם הבעלים. "תקופה ארוכה ספגתי ממנו העלבות והשפלות ליד הצוות שלי דקה אחרי משחק. אני אדם אמוציונלי וספגתי הכל, אבל ברגע שהצטבר גם נושא הקהל, הכל התפוצץ. כל הביקורות נגדי הגיעו מצידו של אברמוב והוא עוד אמר לי שהוא לא קשור לזה. הוא ראה שהקהל מקלל אותי ולא עשה כלום למרות שביקשתי ממנו. הייתי מאוד פגוע ממנו.
“במסיבת העיתונאים הוא אמר שהוא דאג לי לאוכל ושתייה, הוא כנראה שכח מה עשיתי בשבילו בבני-יהודה, כמה מיליונים נכנסו לו אחרי שהשבחתי שם שחקנים ועכשיו בבית"ר. הייתה בינינו מתיחות בענייני כדורגל. הרגשתי שהוא לא מחזיק ממני. היו ביקורות ותלונות על ניהול המשחק, ההרכב, החילופים והוא לא רצה לחזק את הקבוצה. אי-אפשר היה להמשיך עם הדרך שלו כלפיי. הוא זילזל בי והיה לי ברור שלא אמשיך עוד עונה. ככה לא מתנהגים חברים".
2 צפייה בגלריה
אבוקסיס ואברמוב
אבוקסיס ואברמוב
היו ימים. אבוקסיס ואברמוב בזמנים אחרים
(צילום: עוז מועלם)
על הודעת ההתפטרות: "אברמוב אמר לחבר שלי שאם אני לא עונה לו לטלפון, הוא מוציא הודעה שאני התפטרתי - אז התקשרתי אליו. אמרתי לו מראש שההודעה שלו לא מקובלת עליי, אבל הוא טען שברגע שיצאתי על הקהל אני לא יכול להמשיך לאמן בבית"ר. אני לא התפטרתי".

פורסם לראשונה: 01:30, 02.02.24