זעזוע בהפועל חדרה. לאחר שרשרת של תוצאות לא טובות, שכללו שמונה מחזורי ליגה רצופים ללא ניצחון והדחה מגביע המדינה בידי הפועל כפר סבא מהליגה הלאומית, הודיע היום (ראשון) המאמן אסף נמני על התפטרותו. נמני שוחח עם שחקניו לאחר האימון ובישר להם כי הוא עוזב.
מי שצפוי להחליף את נמני בתפקיד הוא מאמן הקבוצה לשעבר מנחם קורצקי, שהחל את העונה כמאמן עירוני קריית שמונה ועזב לאור הסתבכות הקבוצה בתחתית. קורצקי צפוי לחתום מחר על חוזה עד סיום העונה, ואם ישאיר את הקבוצה בליגה הובטח לו חוזה גם לעונה הבאה.
1 צפייה בגלריה
מאמן הפועל חדרה אסף נמני
מאמן הפועל חדרה אסף נמני
סיים את דרכו בהפועל חדרה. אסף נמני
(צילום: יאיר שגיא)
"ניסיתי הכל אבל לצערי הדברים הלכו פחות טוב", אמר נמני לאחר שבישר על החלטתו. "לפעמים צריך לדעת לקבל החלטות קשות. אני מודה מאוד לאורן על ההזדמנות, מודה לצוות ולאוהדים וכמובן לשחקנים. אני מאוד מאמין בהם ומאחל להם הצלחה". מנכ"ל הפועל חדרה אורן גולן: "אנו מודים לאסף על תקופה יפה בקבוצה. מצער שזה הסתיים בצורה כזו אבל זה הכדורגל. אנו מאחלים לאסף המון הצלחה בהמשך הדרך".
הפועל חדרה נמצאת כרגע במקום השמיני בליגת העל לאחר 19 מחזורים, כשהיא עם 4 ניצחונות, 9 תוצאות תיקו ו-6 הפסדים ורחוקה חמש נקודות בלבד מהקו האדום. במחזור האחרון הפסידה בביתה 2:0 למ.ס. אשדוד, כאשר בשבת הקרובה תצא למשחק חוץ קשה בטדי מול בית"ר ירושלים.