חברו הטוב של אוסקר גלוך, סמל אפיק טרי ז"ל, נהרג אתמול (שישי) כתוצאה מפיצוץ מטעני חבלה שהטמינו מחבלים במבנה במזרח חאן יונס.
גלוך קיבל אישור מקבוצתו האוסטרית רד בול זלצבורג להגיע לישראל כדי להשתתף בלוויה של חברו הטוב. קשר נבחרת ישראל העלה תמונה לרשתות החברתיות יחד עם אפיק טרי ז"ל וכתב: "אחי היקר, לא מאמין שאתה כבר לא פה".
2 צפייה בגלריה
גלוך וחברו  אפיק טרי ז"ל
גלוך וחברו  אפיק טרי ז"ל
גלוך וחברו אפיק טרי ז"ל
(מתוך האינסטגרם)
2 צפייה בגלריה
סמל דולב מלכה ז"ל,  סמל אפיק טרי ז"ל, סמל ינון יצחק ז"ל
סמל דולב מלכה ז"ל,  סמל אפיק טרי ז"ל, סמל ינון יצחק ז"ל
(צילום: דובר צה"ל )
סמל אפיק טרי ז"ל נהרג יחד עם סמל דולב חיים מלכה וסמל ינון יצחק ז"ל מפיצוץ מטעני חבלה שהטמינו מחבלים במבנה במזרח חאן יונס. כתוצאה מהפיצוץ נהרגו שלושת הלוחמים, ועוד 14 נפצעו - מהם שישה באורח קשה. כל הפצועים פונו תוך זמן קצר לקבלת טיפול רפואי בבתי החולים בארץ.
האירוע התרחש אתמול במהלך פעילות של כוח מגדוד 450 של חטיבת ביסל"ח (מדובר בחניכי חטיבת כפיר בקורס מ"כים). החטיבה תפסה בימים האחרונים את גזרת הלחימה בחאן יונס, במקום חטיבת הצנחנים שיצאה מרצועת עזה אחרי ארבעה חודשי לחימה. הכוח, שפעל תחת צוות קרב גדודי של גדוד השריון 75, שהה בתוך מבנה שהתפוצץ וחלקים ממנו קרסו כתוצאה מזירת מטעני חבלה שהופעלו בזה אחר זה.
כתוצאה מהפיצוץ נהרגו שלושת הלוחמים, ועוד 14 נפצעו - מהם שישה באורח קשה. כל הפצועים פונו תוך זמן קצר לקבלת טיפול רפואי בבתי החולים בארץ.