מכבי חיפה סיימה את הקמפיין האירופי שלה בחמישי האחרון בצורה מעוררת כבוד. הירוקים אומנם הודחו בידי פיורנטינה, אך עשו זאת לאחר 1:1 בפירנצה ו-5:4 בסיכום שני המשחקים, כשלא היה חסר הרבה שהאלופה תצליח לעלות. עם זאת, בסיום אותו משחק התרחשה תקרית חריפה בין שניים משחקני הקבוצה - עבדולאי סק ולורנצו שימיץ'.
צמד הבלמים התווכחו ביניהם בחדר ההלבשה, ומהר מאוד זה התלקח לעימות חריף, שהסתיים רק בהתערבות שאר השחקנים שנכחו במקום. זמן מה לאחר מכן, השניים שוחחו והשלימו.
1 צפייה בגלריה
סק
סק
עימות פיזי בינו לבין שימיץ'. סק
(צילום: עוז מועלם)
גורם במועדון התייחס לתקרית ואמר: "אסור שדברים כאלה יקרו, אבל זה קורה. יש אמוציות של אחרי משחק. הם הבינו שהם באותו צד וליבנו את העניינים והמקרה מאחרינו".

"בשיקטאש תלך בכל הכח על פיירו"

לאחר הדיווחים בטורקיה כי בשיקטאש מעוניינת בפרנצדי פיירו, ומוכנה לשלם 5 מיליון אירו עבור החלוץ, בתקשורת המקומית דיווחו היום (שבת) כי הטורקים מתכוונים "ללכת בכל הכח על פיירו". עוד נכתב, כי בשיטקאש מייעדת לחלוץ מהאיטי את תפקיד החלוץ הפותח לאור עזיבתו המסתמנת של נסן אבובקאר.
המנהל הטכני של בשיקטאש, סאמייט אייבבה, צפה בפיירו העונה במספר משחקים ונחוש להחתימו. בשיקטאש מדורגת במקום הרביעי בטורקיה ומאמנה הוא פרננדו סנטוס הפורטוגלי.

חלאילי וקינדה יחזרו להרכב מול הפועל ת"א

בתוך כך, הירוקים יקיימו היום את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול הפועל ת"א (20:30). למסאי דגו מספר התלבטויות בנוגע להרכב כאשר ענאן חלאילי וגדי קינדה צפויים לשוב ל-11.
כזכור, במשחק הקודם בין השתיים בבלומפילד האלופה לא הצליחה לנצח והמפגש הסתיים ב-0:0 מאכזב מבחינתה. הקבוצה של דגו חייבת ניצחון לאור ההפסד המפתיע במחזור שעבר לבני ריינה ופער חמש הנקודות שפתחה מכבי ת"א בפסגה.