אחרי התיקו הביתי 2:2 אמש (ראשון) עם מכבי נתניה, בהפועל באר-שבע חוששים שהקבוצה יוצאת ממרוץ האליפות. עוד לפני המשחק בין המוליכה מכבי חיפה למכבי ת"א הערב (20:30), הפער בין האלופה לאדומים עומד על תשע נקודות. ניצחון חיפאי הערב יגדיל את הפער ל-12, כשלבאר-שבע משחק חסר שיושלים בעוד שבועיים וחצי - בחוץ נגד בני סכנין.
האוהדים לבטח לא יאהבו את זה, אבל ייתכן כי תוך ארבעה ימים היריבה המושבעת מכבי נתניה הוציאו את באר-שבע מהמרוץ לתארים. תחילה בשבוע שעבר כשניצחה אותה בפנדלים בגמר גביע הטוטו, ואתמול כשמנעה ממנה את האפשרות להשיג עוד שתי נקודות יקרות במרוץ האליפות. אף אחד בבאר-שבע לא יצהיר זאת בפה מלא, אך התחושה היא שבכל הקשור לתארים הקבוצה סיימה את מאבקיה העונה. אחרי שבקיץ זכתה בתואר "אלוף האלופים", ולאחר מכן עלתה לשלב הבתים של הקונפרנס-ליג ורשמה בו קמפיין די מוצלח, תתמקד באר-שבע בניסיון לסיים את העונה לפחות במקום השלישי.
2 צפייה בגלריה
שגיב יחזקאל שחקן הפועל באר-שבע
שגיב יחזקאל שחקן הפועל באר-שבע
שוב הוא היה המוציא לפועל. יחזקאל
(צילום: הרצל יוסף)
2 צפייה בגלריה
רותם חטואל שחקן הפועל באר-שבע
רותם חטואל שחקן הפועל באר-שבע
חטואל חוגג את השער הראשון
(צילום: הרצל יוסף)
המאמן אליניב ברדה מאוכזב מאוד מכך שהקבוצה טרם התחזקה בחלון העברות הנוכחי, בעיקר בחלק הקדמי. התפוקה של ארבעת החלוצים הטבעיים בסגל - תומר חמד, אסטריט סלמאני, יוג'ין אנסה ואיתי שכטר - שוב הסתכמה אתמול באפס שערים ובישולים. המוציאים לפועל היו שוב רותם חטואל ושגיב יחזקאל. ישנה בעיה קשה גם בעמדת המגן השמאלי המחליף להלדר לופס, שריצה אתמול עונש הרחקה. חוסר האמון באביב סולומון שוב בלט והמגן השמאלי הטבעי הנוסף בסגל נכנס רק כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה. מי שפתח בהרכב כמגן היה דווקא דור מיכה, שנרדם בשמירה בשער השוויון של נתניה.
ברדה כמובן יודע שכל עוד נמצאים בקבוצה הזר המוקפא דוידה פטרוצ'י ואנדראה מרטינש שרשום ולא מוצא קבוצה אחרת, אי אפשר לצרף זר חדש. נכון לעכשיו אסטריט סלמאני ויוג'ין אנסה לא מבקשים לעזוב והקבוצה די תקועה. הניסיון מלמד שברקת לא תוותר על האפשרות להתחזק לפני סגירת חלון ההעברות, ובעבר עסקאות רבות כאלה נחתמו ממש ביום האחרון.