גורמים במכבי ת"א אישרו כי המועדון קרוב לסיכום עם אוסקר גלוך על הארכת חוזהו, כפי שפורסם אתמול לראשונה ב-ynet. החוזה של הכישרון הצעיר מסתיים בעוד 14 חודשים ובזה החדש יוכנס סעיף יציאה לקראת האפשרות כי יעזוב בקיץ הקרוב.
אחרי מספר ניסיונות מצידה של מכבי לסגור על הארכת חוזה שלא צלחו, בימים האחרונים חלה התקדמות משמעותית. נראה כי הצדדים יסכמו על הארכת החוזה ל-3 שנים בתמורה לשדרוג שכרו של גלוך, שיגיע דרך מענק חתימה. זאת בשל העובדה כי השחקן מקבל עדיין שכר חייל.
1 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך שחקן מכבי ת"א עם ניר ביטון, אופיר דוידזאדה
אוסקר גלוך שחקן מכבי ת"א עם ניר ביטון, אופיר דוידזאדה
מרגיש מחויבות למועדון. גלוך
(צילום: עוז מועלם)
בשיחות בין נציגיו של הקשר למיץ' גולדהאר, הבהיר הבעלים כי במקרה של הצעה אטרקטיבית מקבוצה אירופית משמעותית, הוא לא יעמוד בדרכו של גלוך, שכבר בישל העונה חמישה שערים וכבש עוד ארבעה. הארכת החוזה היא "שטר ביטחון" לשני הצדדים, מכבי מצידה תבטח את עצמה מאחר וגלוך יכול היה לנהל מגעים עם קבוצות אחרות אחרי המונדיאליטו, ומהצד השני גם הקשר מרגיש מחויבות למועדון, יחד עם הרצון שלו לבטח את עצמו למקרה שלא יקבל הצעה משמעותית.
מי שמאוכזב ממעמדו בקבוצה הוא פרפה גויאגון, שנכנס העונה רק לדקות מעטות. "המצב במכבי ת"א קשה לגויאגון, נחכה עד לפגרת המונדיאל ונראה מה קורה. הוא צריך לשחק. יכול להיות שנפנה למכבי ונבקש לצאת להשאלה", סיפר סוכנו של השחקן פרנק בלחסן.