השוער סהר חסון (25) גדל במחלקות הנוער של מכבי תל אביב ואף נכלל בעבר בסגל הנבחרת הצעירה. בארבע העונות האחרונות הוא שיחק במדי עירוני רמת השרון מהליגה הלאומית, שימש כקפטן הקבוצה וכשחקן משמעותי במועדון ואף נבחר אשתקד לשוער העונה בליגה הלאומית לאחר ששמר 15 פעמים על רשת נקייה ב-32 משחקים.
היכולת הטובה שהציג הובילה להתעניינות מצד אנשי מ.ס אשדוד. באותו זמן הייתה אמורה הקבוצה מליגת העל להיפרד מאחד משני השוערים הבכירים שלה, רועי משפתי ויואב ג׳רפי. משפתי זכה להתעניינות מצד מכבי חיפה, שחיפשה שוער שני שימלא את מקומו של עומרי גלזר.
3 צפייה בגלריה
סהר חסון
סהר חסון
סהר חסון
(צילום: אורן אהרוני)
בסופו של דבר אשדוד החליטה על צירופו של חסון, והוא חתם בה על חוזה. במקביל לכך, ולמרות התעניינות מקבוצות נוספות בליגת העל, שני השוערים הבכירים נשארו באשדוד, שכעת נותרה עם שלושה שוערים בכירים.
כתוצאה מהמצב, ולטענת רמת השרון, אשדוד החליטה לאפשר לחסון לחפש קבוצה אחרת. ברמת השרון היו מרוצים מהיכולת שהפגין השוער ורצו להחזיר אותו אליהם.
3 צפייה בגלריה
ההודעה של אשדוד על החתמת חסון
ההודעה של אשדוד על החתמת חסון
ההודעה של אשדוד על החתמת חסון
(צילום: מ.ס אשדוד)
לטענת רמת השרון, אשדוד נתנה לה את ברכת הדרך וחסון חתם בה על חוזה חדש. כל מה שנותר לאחר מכן הוא שאשדוד תבצע טכנית את השחרור, אך לטענת רמת השרון, לאחר כמה ימים באשדוד התחרטו והחליטו שלא לשחרר אותו.
לטענת רמת השרון, מ.ס אשדוד החליטה להשאיר את חסון בקבוצה עד שיתברר עתידו של משפתי, וכעת הוא חתום לכאורה על חוזה כפול בשתי הקבוצות, אבל מתאמן עם מ.ס אשדוד שמחזיקה בכרטיס השחקן שלו.
3 צפייה בגלריה
רועי משפתי
רועי משפתי
באשדוד החליטו לחכות להתפתחות עם רועי משפתי בטרם יחליטו לגבי חסון
(צילום: אבי רוקח)
ברמת השרון הגיבו: "בקיץ סהר חסון רצה להתקדם לליגת העל ואפשרנו לו להתקדם. הייתה לו הצעה מאשדוד ורצינו שהוא יתקדם ויהיה מבסוט. הוא היה פה קפטן כמה שנים והוא שוער מעולה, ואנחנו אוהבים לקדם שחקנים. נוצר מצב שהם לא הצליחו להיפטר מהשוער השני שלהם, וסהר נתקע שם תקופה לא קצרה בתור שוער שלישי. הוא כאילו שבוי שם".
עוד הוסיפו ואמרו במועדון: "אשדוד החליטו לשחרר אותו ולתת לו לסגור ברמת השרון. הם אמרו לו שהוא משוחרר. הוא בא וחתם על חוזה, ופתאום כנראה יש להם מצב למכור את משפתי, או לעשות עסקה עם מכבי חיפה ותפסו אותו עוד פעם בשבי. אפשר לתבוע אותו, כי הוא כבר חתם על הסכם, אבל אנחנו לא רוצה לפגוע בו. הוא לא אשם, הוא מסכן בסך הכל".
ממ.ס אשדוד נמסר בתגובה: "סהר חסון הוא שחקן של מ.ס אשדוד. מעבר לכך, המועדון לא מתייחס לדיווחים בתקשורת על שחקני הקבוצה".