"אם ירדן שועה לא יתיישר מיידית, הוא לא ישחק דקה אחת עד לסיום העונה" - כך אמר ל-ynet מנהלה המקצועי של בית"ר ירושלים, אלי אוחנה. אתמול (שלישי) החלוץ נזרק מהאימון בגלל בעיות משמעת. בבית"ר עשו את הכל על מנת למצוא לו קבוצה חדשה עד סגירת החלון אמש, אולם הוא סירב לעזוב.
"מבחינתי נגמר הקרדיט, יש קו מאוד ברור בבית"ר ואם הוא סוטה ממנו עוד פעם אחת הוא לא ישחק יותר פה. נגמר הסיפור", הוסיף אוחנה.
3 צפייה בגלריה
ירדן שועה
ירדן שועה
אוחנה עצבני. שועה
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
אלי אוחנה
אלי אוחנה
מסר ברור. אוחנה
(צילום: ראובן שוורץ)
אחרי שכבר הושעה לפני מספר שבועות על ידי המאמן ארווין קומאן, שועה, שקיבל דקות מעטות בדרבי הירושלמי שלשום (0:3), ביקש לדבר עם המאמן ההולנדי מיד עם שריקת הסיום. האחרון סירב והבהיר לו כי הוא יוכל להיפגש איתו באימון למחרת.
אתמול, בתחילת האימון, שועה בחר לעלות לכר הדשא עם נעלי התעמלות במקום עם נעלי כדורגל, וברגע שקומאן ראה אותו כך - הוא החליט לזרוק אותו מהאימון. שועה הגיע לשיחה בחדרו של אוחנה, הבהיר לו כי מדובר באי הבנה, אולם מיד לאחר מכן בבית"ר הציעו אותו לכל קבוצה אפשרית, זאת מאחר שקומאן העדיף כי לא יישאר בכלל בסגל עד לתום העונה.
3 צפייה בגלריה
ארווין קומאן
ארווין קומאן
ישאיר בסגל את שועה? קומאן
(צילום: אביהו שפירא)

אוקמפוס הוקפא, פלייטר נשאר

אחרי שעסקת מעברו של אביאל זרגרי למכבי ת"א נפלה מכיוון שמשה חוגג דרש לקבל אחוזי מכירה עתידיים על השחקן, ייעשה ניסיון למכור אותו שוב בינואר. מכבי ת"א והפועל באר שבע על הפרק. הבעלים העריך אמש כי הסיכוי הגבוה יותר הוא לאתר לו קבוצה בחו"ל.
אתמול בבוקר חוגג כבר עדכן את אנשי בית"ר כי זרגרי יימכר ויעבור למכבי ת"א אחרי הדרבי, ונתן את האישור להנחית בארץ את יוסוף קמאסו מארה, הקשר הגינאי מסלובן ליברץ. הסיכום בין המועדונים לא יצא לפועל כידוע, כשגם זרגרי עצמו העדיף להישאר בבירה ואמר למקורביו: "אני רוצה להיות פה, זה הבית שלי".
אחרי שבית"ר כבר הגיעה לסיכום עם בני יהודה על השאלתו של לוקאס אוקמפוס, המגן סירב לשחק בליגה השנייה ולכן הוחלט להקפיא אותו עד ינואר, למרות שמדובר בהוצאה כספית נוספת. גם גלאופילו פלייטר נשאר בקבוצה.