שוב בלגן בבית"ר ירושלים. דווקא אחרי הניצחון הענק 0:3 על הפועל בדרבי אמש (שלישי), בקבוצה נאלצו להתעסק היום בענייני משמעת, כאשר החלוץ ירדן שועה נזרק מהאימון.
הסיבה: שועה הגיע לאימון עם נעלי ספורט רגילות וכשהתבקש להחליף לנעלי פקקים סירב.
3 צפייה בגלריה
לא הולך לו. שועה
לא הולך לו. שועה
שועה. מישהו מופתע?
(צילום: עוז מועלם)
מתחת לפני השטח יש מתח וזעם גדול בין שועה למאמן ארווין קומאן. בתחילת דרכו של ההולנדי נראה היה שהוא בונה על החלוץ, אבל לאחר תקופה לא ארוכה התאכזב מיכולתו וגישתו. במשחק אתמול שועה עלה רק כמחליף, ובשלב יחסית מאוחר.
בבית"ר התייאשו סופית משועה, וכבר החלו להציע אותו לקבוצות שונות. אחת שעשויה לצרפו היא האקסית, בני יהודה, אותה מאמן יוסי אבוקסיס ותחתיו שועה פרח. גם מ.ס אשדוד הוזכרה כמועמדת. בשלב זה שועה מסרב לעבור.

בית"ר מוכנה כבר לעזיבה של זרגרי

המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים, אלי אוחנה, עדכן את המאמן ארווין קומאן עם סיום הניצחון הגדול בדרבי הירושלמי (0:3) במהלכים שהמועדון יעשה במהלך יום ההעברות האחרון.
קומאן כבר עודכן כי הקשר אביאל זרגרי יעזוב היום (שלישי) את המועדון, ולשביעות רצונו הוחתם הקשר הגינאי יוסוף קמאסו מארה, שהושאל מסלובן ליברץ בסכום נמוך ויקבל שכר של כ-100 אלף אירו עם אופציה לרכישת כרטיסו בתמורה ל-200 אלף אירו. המהלך הוביל להחלטה אחרת בבית"ר: ההקפאה של סנטיאגו אוקמפוס.
בית"ר כבר הגיעה לסיכום עם בני יהודה על השאלתו של אוקמפוס, אולם המגן סירב לרדת ולשחק בליגה השנייה ולכן הוחלט להקפיא אותו עד ינואר, למרות שמדובר בהוצאה כספית נוספת. גלאופילו פלייטר צפוי להישאר.

תמיר עדי: "ההגמוניה בעיר נשארה של בית"ר"

"אני בטוח שנצליח השנה עם השחקנים החדשים שייכנסו לכושר ואלו שיחזרו מפציעות לייצר בסופו של דבר קבוצה טובה מאוד", אמר קומאן בסיום המשחק. "זה אתגר מבחינתי, אמרתי מראש שאני נאמן לאלי אוחנה שהביא אותי, ואני איתו לאורך כל הדרך".
3 צפייה בגלריה
תמיר עדי חוגג
תמיר עדי חוגג
תמיר עדי חוגג
(צילום: עוז מועלם)
במועדון חגגו את הניצחון על הפועל ירושלים וגם עקצו: "יש פער גדול בין איך שהפועל ירושלים מצטיירת בתקשורת למה שבאמת קורה בה. אנחנו לא סופרים אותם במחלקת הנוער, ולא בבוגרים. בית"ר היא האימפריה בירושלים, הייתה ונשארה. איך חוגג אמר בריאיון הפרידה שלו ב'ידיעות אחרונות' – נקרע אותם, אז חד משמעית".
בקבוצה היו מרוצים מהשילוב הראשון בהרכב של ינקוביץ', ג'סי ובואצ'י, וזאת עוד ללא שחקנים רבים שחסרו, כמו הבלם אוראל דגני שעלול להיעדר עוד תקופה בשל פציעה במפשעה, הבלם מוונצואלה ג'וסואה מחייאס שעבר אתמול בבקרה, לירן רוטמן, עמית כהן, מיכאל אוחנה וכמובן הזר החדש מארה. אגב, בהודעה הרשמית של בית"ר הוסר שמו הפרטי יוסוף, ומדובר בקשר ממוצא מוסלמי.
השאיפה היא להכשיר את מחייאס לקראת המשחק בראשון נגד מכבי נתניה ולמנף את הניצחון בדרבי להתקרבות של אוהדים למועדון, אחרי הנתק בתקופת חוגג.
3 צפייה בגלריה
ארווין קומאן
ארווין קומאן
ארווין קומאן. נשאר נאמן לאוחנה
(צילום: עוז מועלם)
מבשל שער היתרון, מקס גרצ'קין, שחזר מהשאלה בהפועל חדרה, אמר אחרי המשחק כשהתראיין לצידו של תמיר עדי: "בשבועות אחרונים היינו שותפים לחדר ובזוגות באימון, כך שנהייתה בינינו הבנה עיוורת. הניצחון הוא של הקהל, שמחתי לראות 16-15 אלף בית"רים, התגעגענו לזה והם הביאו את הדחיפה. אני קורא להם שימשיכו ויגיעו, בלעדיהם אנחנו לא אותה קבוצה. בחודשיים וחצי האחרונים עובדים קשה באימונים, יודעים מה אנחנו עושים. זה לא מקרי, יש לנו הרבה חוסרים והזמן יעשה את שלו. אני שמח שדווקא במשחק מרגש לכולנו הראינו על המגרש, ועכשיו צריך המשכיות".
תמיר עדי, ששיחק בהפועל קטמון בליגה הלאומית, הוסיף: "עשיתי את התנועה וסמכתי על הילד הזה. כשהכדור היה ברשת הייתה התפוצצות, כל מה שהיה עם הקהל הוא חוויה לא נורמלית. אנחנו צריכים את הגב שלהם בכל משחק. אנחנו מרוכזים רק במה שקורה בדשא, האחד בשני. ההגמוניה נשארה של בית"ר בעיר".
פורסם לראשונה: 06:45, 14.09.21