בלגן בבית"ר ירושלים. ירדן שועה, חלוץ הקבוצה, נזרק הבוקר (חמישי) מהאימון על ידי יוסי אבוקסיס אחרי שהשתולל משום שלא נשרקה לזכותו עבירה.
בנוסף וללא קשר לתקרית הזו, שועה עמד היום בפני ועדת משמעת פנימית על שני סעיפים בשל העובדה שנעדר ללא אישור מהאימון בבוקר יום ראשון ולמשחק מול בני ריינה הוא הגיע ללא חולצה ייצוגית. החלוץ נקנס על ידי המועדון.
3 צפייה בגלריה
ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים
ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים
לא מפסיק להסתבך. שועה
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בית"ר נמצאת במקום האחרון עם שלוש נקודות בלבד לאחר שישה מחזורים. קבוצתו של אבוקסיס הפסידה את שלושת משחקיה האחרונים - 1:0 בדרבי, 4:0 למכבי ת"א ו-3:2 כואב לבני ריינה - ותפגוש בשבת את הפועל חדרה לקרב תחתית רותח. המאמן קיים היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק, והתייחס למצבו של החלוץ: "לא כל כך בא לי לדבר על נושא שועה. האם אשתמש בו? הכל יכול להיות, יש עוד אימון מחר, נחכה ונראה".
"זה לא נורמלי לספוג כל כך הרבה וקשה לי מאוד עם זה", התייחס אבוקסיס למצב של קבוצתו. "קבוצה טובה צריכה לשמור על ההגנה שלה, כשהגעתי דיברנו על איך לעצור את זה וזה מה שנצטרך לעשות עכשיו. גם מול ריינה פשוט היינו רכים, חייבים להיות יותר אגרסיביים ולהפסיק לספוג. זה המסר החשוב ביותר: אי אפשר לכבוש שניים ולספוג שלושה בכל משחק".
3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
"זה לא נורמלי לספוג כל כך הרבה". אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
על אורי דהן, אחת ההחתמות הטרייות של הקבוצה, אמר המאמן: "הוא לא שיחק הרבה זמן ורואים את זה. זה פוגע בשחקנים והוא צריך את הזמן שלו כי אפשר לזרוק אותו ישר. הוא בחור רציני, מקצוען ומתאמן טוב ויכול להיות שהוא יהיה בעניינים במשחק הקרוב", הוסיף מאמן בית"ר וחתם: "למרות התוצאות הגרועות שלנו, הליגה לא ברחה לנו. כל משחק באיזור הזה הם משחקים על שש נקודות ומאוד מקווה שניקח נקודות במשחק הזה".
לאחר אבוקסיס, דיבר יון ניקולסקו שערך את הבכורה שלו בקבוצה מול ריינה וגם כבש לאחר שמונה דקות: "אנחנו מפסידים בגלל חוסר הנסיון. המטרה שלי ושל הקבוצה זה להיות בפלייאוף העליון. המטרה שלי היא להבקיע, לעזור לקבוצה, אם אני לא כובש אני מנסה ליצור מצבים לשחקנים. המטרה שלנו להגיע כמה שיותר למעלה".
"ערכתי רק 5-6 אימונים, אבל אני מרגיש כאילו אני פה חצי שנה", המשיך החלוץ. "אני מרגיש מאוד בנוח, השחקנים עוזרים לי ואני מכיר את הליגה ככה שזה לא חדש לי. כל משחק חשוב עבורנו, אנחנו מקום אחרון, זה משחק על שש נקודות. נראה מה קורה, אני בטוח שננצח".
3 צפייה בגלריה
ניקולסקו חוגג
ניקולסקו חוגג
בכורה מבטיחה. ניקולסקו חוגג
(צילום: עוז מועלם)