אחרי המעידה מול הפועל באר-שבע במחזור הקודם והמהומה הגדולה בסיום המשחק, מכבי חיפה תארח הערב (שני, 20:30) את מכבי ת"א. לצהובים אין יותר מדי על מה להלחם מלבד הכבוד שאבד לה בחצי גמר גביע המדינה אחרי ההפסד הכואב לבית"ר ירושלים.
האלופה יודעת שניצחון הערב עשוי להעניק לה אליפות, זאת אם הקבוצה של אליניב ברדה תפסיד באשדוד, אך בצוות המקצועי ביקשו מהשחקנים לא להתעסק בדרומיים: "התוצאה של הפועל באר-שבע לא מעניינת כרגע, אנחנו צריכים קודם לנצח. זה משחק קשה מול יריבה קשה. אחרי שננצח אפשר יהיה להתחיל לחשב", אמר גורם בחיפה.
1 צפייה בגלריה
מאמן מכבי חיפה ברק בכר
מאמן מכבי חיפה ברק בכר
דריכות במכבי חיפה לקראת מכבי ת"א. ברק בכר
(צילום: עוז מועלם)
למרות שהצהובים מגיעים ללא ערן זהבי ואנריק סבוריט, הירוקים לא מקלים ראש בכלל ביריבה ורואים אותה כ-"חיה פצועה ומסוכנת יותר". הקבוצה של ברק בכר לא רוצה שהפער בפסגה יצטמק, מה שיגביר את הלחץ בקבוצה, כאשר לאחר המחזור הערב ישארו עוד שני מחזורים עד סיום העונה.
מבחינת האוהדים, ישנה היענות גבוהה מאוד בקרב נשים וילדים שצפויים למלא את היציע הצפוני, שנסגר בעקבות העונש שהוטל על הקבוצה. העונש הומתק לאחר מכן עם אפשרות להכניס ילדים עד גיל 12 ונשים, ולא מעט נשים תפסו יוזמה והבטיחו מופע עידוד מרהיב שלא יבייש לרגע את היציע שנחשב לגועש והכי ומשמעותי באצטדיון.

הרכבים למשחק הערב

מכבי חיפה: ג'וש כהן; דניאל סונדגרן, דילן בטובינסיקה, שון גולדברג, פייר קורנו; מוחמד אבו פאני, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, דיא סבע; עומר אצילי, פרנצדי פיירו.
מכבי ת"א: דניאל פרץ; אופיר דודזאדה, דרק לוקאסן, שרן ייני, אנדרה ג'ראלדש; דן גלזר, דור פרץ, דן ביטון, גבי קניקובסקי; פארפה גיאגון, ג'ורג'ה יובאנוביץ'.
פורסם לראשונה: 08:44, 08.05.23