מכבי חיפה תקווה לשוב הערב (רביעי, 20:30) למסלול הניצחונות כשתתארח אצל הפועל חדרה, במשחק שהיה אמור להתקיים ביום שני אך נדחה בסופו של דבר בעקבות מזג האוויר הסוער. אמנם הסופה "ברברה" עדיין בשיאה והערב צפוי לרדת גשם כבד, אך הרוחות נרגעו ובהנהלת אצטדיון נתניה מבטיחים כי משטח הדשא לא מוצף ואפשר לקיים עליו משחק כדורגל.
הירוקים מגיעים לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון: שניים בליגה (הפסד למכבי ת"א ותיקו מול בני ריינה) ואחד נוסף בגביע (תיקו מול מכבי נתניה). הקבוצה של ברק בכר רואה את הפועל באר-שבע צוברת נקודות ונמצאת חזק במאבק האליפות, ויודעת שרק ניצחון יחזיר את הביטחון והשקט.
1 צפייה בגלריה
סבע
סבע
תולים בו תקוות גדולות. סבע
(צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)
הרכש הנוצץ דיא סבע צפוי לערוך בכורה בירוק, אך אמור לעלות מהספסל. בחיפה תולים תקוות גדולות בסבע וסבורים שהוא יעזור להחזיר את שחקני ההתקפה לכושר הטוב. לצד סבע, גם פרנצדי פיירו המאכזב צפוי להתחיל את המשחק על הספסל. בקישור צפוי בכר לפתוח עם מוחמד אבו פאני ועלי מוחמד, כאשר גוני נאור לא בתמונת ההרכב. שון גולדברג יחזור ל-11 הפותחים, ככל הנראה על חשבונו של דילן בטובינסיקה.
"נעשה הכל לחזור לנצח ולשמח את הקהל שלנו, מצפה לנו משחק סופר קשה. חדרה זה מכשול ומשחק לא קל בכלל, ובטח במזג האוויר הסוער שיש בכל הארץ. אנחנו באים דרוכים ומוכנים לנצח" אמר גורם בקבוצה. למרות מזג האווירה הסוער, יותר מ-8,500 אוהדים ירוקים צפויים לעשות הערב את הדרך לנתניה ולתמוך בקבוצתם.