מכבי חיפה תתארח מחר (שני, 20:30) אצל הפועל חדרה ותקווה לעצור את רצף התוצאות המאכזבות שלה, כשבשלושת המשחקים האחרונים רשמה הפסד ושתי תוצאות תיקו. האלופה תנסה לנצל את התיקו של מכבי ת"א נגד בני סכנין כדי להגדיל את הפער מהצהובים לשבע נקודות ולהתרחק גם מהפועל באר שבע, שנמצאת בכושר מצוין ולה משחק חסר.
דיא סבע שהתאמן במהלך סוף השבוע עם חבריו לקבוצה צפוי להיכלל בסגל ולקבל דקות ראשונות מהספסל. מי שצפוי לשוב להרכב הוא שון גולדברג, שיתפוס את מקומו של דילן בטובינסיקה. 10,000 אוהדים ירוקים צפויים ללוות את הקבוצה למשחק מחר שייערך בנתניה. המאמן ברק בכר אמר על על דיא סבע: "הוא בכושר טוב ועשה חצי עונה מצוינת ומספרים יפים בטורקיה. הוא שחקן מגוון שיכול לשחק בהרבה תפקידים. הוא יוסיף תחרות בחלק הקדמי וגם הוא יצטרך להוכיח את עצמו".
1 צפייה בגלריה
"הסגל מצוין". בכר
"הסגל מצוין". בכר
"הסגל מצוין". בכר
(עמרי שטיין, one)
על היריבה: "הפועל חדרה קבוצה שתמיד קשה לנו נגדה. זו קבוצה טקטית, עם מאמן חדש, שניצחה את בית"ר ירושלים בחוץ וגם מזג האוויר עלול להיות קשה. כל הדברים האלה יהפכו את המשחק לקשה, אבל אנחנו צריכים למנף את הסיום נגד מכבי נתניה, להמשיך באותה גישה ובאותה יכולת ולנצח".
על המשחק מחר: "עבדנו הרבה, אנחנו יודעים שיהיה משחק די סגור ונצטרך לדעת לפצח אותו בלא מעט דקות. נצטרך להבקיע כמה שיותר מהר ואם זה לא יקרה, להיות סבלניים. נגד ריינה איבדנו את הסבלנות ונלחצנו. עבדנו על זה גם מנטלית וגם מקצועית".
על הסגל: "הסגל מצוין, בטח עם החזרה של שחקנים פצועים. אני מקווה שכולם יחזרו, חשוב שתהיה תחרות. כולם יצטרכו להוכיח את עצמם. קורה ששחקנים נמצאים בכושר פחות טוב ואני מאמין שקצת מנוחה וריענון יעזרו לכולם. אני חושב שעם החזרה של המגנים וההגעה של דיא סבע, הקבוצה מקבלת צורה יותר תחרותית".
על מאבק האליפות: "עובדתית הפועל באר-שבע במקום השני כרגע. דיברנו על שלוש קבוצות חזקות מתחילת העונה. לכל קבוצה יהיה את המומנטום שלה, יהיו הפסדים, ניצחונות. כל הקבוצות בליגה נאבקות עכשיו על מיקום. באר שבע ניצחה בקושי, אנחנו לא ניצחנו, מכבי ת"א לא ניצחה. המאבק צמוד וסביר להניח שיהיה כזה עד הסוף".